Home » اسکریپت بازی » اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon

اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon

Watermelon نام یک بازی HTML5 است که با استفاده از نرم ‌افزار Construct 3 ساخته شده است. این بازی یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور است که با استفاده از اجزای گرافیکی ساده ای طراحی شده است. هدف اصلی بازیکن در این بازی این است که ظرف شیشه ای را با میوه ها پر کند. میوه های ابتدایی کوچک هستند و با ترکیب هر میوه با میوه مشابه یک میوه جدید با سایز بزرگتر تشکیل می شود. هر ترکیب میوه با توجه به ترکیب میوه ها امتیازی به شما اضافه می کند. هر چه میوه بزرگتر باشد، بازیکن امتیاز بیشتری کسب می کند. بازی Watermelon به طور کلی شامل چندین سطح مختلف است، هر سطح با چالش های جدیدی برای بازیکن همراه است. برای حرکت در بازی، بازیکن از کلیدهای جهت دهی لمسی یا موس استفاده می کند. از جمله ویژگی های دیگر بازی Watermelon می توان به گرافیک ساده و جذاب، صداگذاری مناسب، سطوح متنوع و چالش برانگیز و رکورد زدن برترین امتیازها اشاره کرد. بازیکنان می توانند امتیازهای خود را با دیگران در سراسر جهان مقایسه کنند و سعی کنند رکورد خود را بهبود بخشند.

اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon

ناگفته نماند که بازی Watermelon یک بازی کاملا واکنشگرا است به این معنا که بر روی تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ سازگار است و از تمامی سیستم عامل ها مانند ویندوز، اندروید و ios پشتیبانی می کند. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon

  • رابط کاربری ساده
  • امکان نمایش تبلیغات با استفاده از بنرها و Admob
  • پشتیبانی از ویژگی Easy reskin، با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator، Photoshop، Inkscape به راحتی می توانید تصویر پوسته را عوض کنید
  • بدون پلاگین C3 اضافی
  • سازگاری با انواع مرورگرها مانند: Firefox, Safari, Opera, Chrome, Edge
  • امکان نمایش میوه بعدی قبل از انداختن میوه فعلی در ظرف شیشه ای
  • امکان مشاهده امتیاز کسب شده حین بازی
  • و بسیاری امکانات دیگر

نوشته اسکریپت بازی آنلاین HTML هندوانه Watermelon اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *