Home » رپورتاژ آگهی » بروکر ویندزور در کدام کشور است و چه رتبه ای دارد؟

بروکر ویندزور در کدام کشور است و چه رتبه ای دارد؟

بروکر ویندزور در قبرس مستقر است. این بروکر توسط سازمان خدمات مالی یا کمیسیون بورس و ارواق بهادار قبرس (CySEC) رگوله می شود. همچنین، این بروکر دارای مجوزهای فعالیت در سایر کشورها از جمله سیشل، بلیز، اردن، کنیا و ویرجین آیلند بریتانیا است.

بروکر ویندزور در کدام کشور است و چه رتبه ای دارد؟

دفتر مرکزی بروکر ویندزور در شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس واقع شده است. این بروکر همچنین دارای دفاتر نمایندگی در سایر کشورها از جمله ایران، ترکیه، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی و غیره است.

 

آشنایی بیشتر با بروکر ویندزور

بروکر ویندزور خدمات معاملاتی فارکس، CFD، سهام و سایر محصولات مالی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این بروکر دارای پلتفرم معاملاتی MT4 است که یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در جهان است. برای دریافت آموزش ثبت نام بروکر ویندزور نیز می توان در ابتدا به وب سایت این بروکر مراجعه کرد.

 

آشنایی با بروکر ویندزور

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین بروکرهای فعال در منطقه است. این کارگزاری بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و به مشتریان خود خدمات با کیفیتی ارائه می دهد. برای ایرانیان دارای رگولاتوری IFSC و FSASeychelles است. در ۱۹۸۸ در جایگاه یک شرکت سرمایه گذاری تاسیس گردید.

 

دو شعبه مهم که از آنها در بالا نیز یادکردیم دارد، یک شعبه ویندزور که تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی اردن است و یک شعبه که در قبرس مستقر است و تحت نظارت و تنظیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس است.

 

از جمله مواردی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، تقویم های اقتصادی، ویبنارها و سمینارها و همچنین ماشین حساب هایی هستند که با کمک آنها امکان محاسبه ارزش پیپ ها و سطح فیبوناچی و … را خواهند داشت.

 

حداقل واریزی در این بروکر ۵۰ دلار و حداکثر لوریج ۱:۵۰۰ می باشد. از روش های واریز وجه ریالی و وبمانی می باشد. پلتفرم معاملاتی این بروکر متاتریدر ۴ است. کال مارجین در این بروکر ۱۰۰% است.

 

بروکر ویندزور چه رتبه ای دارد؟

فرایند ارزیابی ویندزور که طی آن رتبه این بروکر مشخص می شود، براساس عوامل مختلفی مانند کیفیت خدمات، امکانات، ابزارها و شرایط معاملاتی، رگولاتوری امنیت و … ارزیابی می شوند. این ربته بندی ها به معامله گران کمک می کند تا با خیال راحت بروکر ویندزور را انتخاب کنند.

 

از عواملی که بر رتبه بندی بروکر ویندزور موثر است می توان به اعتبار و رگولاتوری اشاره کرد که نهاد نظارتی آن را در بالا نام بردیم . حداقل سپرده را نیز اشاره کردیم که ۵۰ دلار بود. سودآوری و پلت فرم معاملاتی آن را نیز نام بردیم. متاتریدر ۴ یک پلت فرم کاربر پسند است و دارای امکانات و ابزارهای مناسب می باشد.

 

بروکر ویندزور آموزش هایی را برای معامله گران خود ارائه می دهد تا بتوانند به طور موثرتری در بازارهای مالی معامله کنند. این رتبه بندی بروکرها توسط موسسات مختلفی انجام می شود. بروکر ویندزور در مقایسه با سایر بروکرهای فارکس رتبه خوبی دارد و طبق اعلام وب سایت فارکس بروکرز، رتبه ۱۳ را در بین ۱۰۰ بروکر برتر فارکس دارد. این رتبه بر اساس مواردی که اشاره کردیم محاسبه شده است.

 

حساب بروکر ویندزور

بروکر ویندزور از زمان راه اندازی برای کاربران ایرانی تحریم نبوده است. به همین دلیل و به دلیل اینکه یک بروکر معتبر و قابل اعتماد است و خدمات معاملاتی با کیفیتی را ارائه می دهد، محبوب کاربران ایرانی می باشد. انواع حساب های بروکر ویندزور در دو حساب معاملاتی خلاصه می شوند.

حساب ZERO و حساب PRIME که از پلت فرم معاملاتی متاتریدر ۴ استفاده می کنند. حساب دموی این بروکر نیز برای استفاده آزمایشی معامله گران بوجود آمده است. حداقل واریزی حساب ZERO ، ۲۵۰۰ دلار و مقدار لوریج آن ۱:۵۰ تا ۱:۵۰۰ می باشد. حداقل حجم معامله ۰٫۰۱ لات و حداکثر آن ۵۰ لات می باشد. این حساب بخش تمرینی برای معامله گران ندارد. بنابراین پیش فرض این است که کسی که در این حساب مشغول به فعالیت می شود، با تجربه و حرفه ای است.

 

حساب PRIME در بروکر ویندزور

طبق مواردی که برای حسابZERO گفته شد باید برای افرادی که سرمایه کمتری دارند و تجربه کمتری نیز دارد، فکری کرد. حساب PRIME دقیقا برای این افراد پایه ریزی شده است. در مرحله اول می توان با حداقل واریزی ۱۰۰ دلار کار را شروع کرد. میزان لوریج این حساب از ۱:۵۰ تا ۱:۵۰۰ می باشد. در این حساب کمسیونی مشخص نشده است.
حداقل حجم معامله آن ۰٫۰۱ لات و حداکثر ۵۰ لات است. این حساب اسلامی و بدون سواپ است. نکته جالب توجه اینکه بخشی را هم به عنوان تمرین و آموزش برای مشتریان جهت کسب تجربه بیشتر فراهم می کند.

 

حساب VIP ZERO

این حساب، مختص دارندگان حساب ZERO است که برای افرادی با سرمایه زیاد طرح ریزی شده است. در صورت استفاده از این حساب، مشخص می شود که دارنده این حساب بسیار حرفه ای و با تجربه در زمینه معاملات می باشد. در مقابل حساب VIP، حساب دمو نیز وجود دارد که می توانید با حساب مجازی با هر سرمایه ای شروع به معامله کنید.

نوشته بروکر ویندزور در کدام کشور است و چه رتبه ای دارد؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *