Home » آنالیز و بررسی سئو سایت Visual SEO Studio » دانلود نرم افزار Visual SEO Studio – نرم افزار آنالیز و بررسی میزان سئو سایت

دانلود نرم افزار Visual SEO Studio – نرم افزار آنالیز و بررسی میزان سئو سایت

Visual SEO Studio نرم افزاری ساده و کارآمد برای مدیران وبسایت جهت بررسی خودکار، شناسایی و حل مسائل مربوط به SEO سایت و کار هایی از این قبیل می باشد. همچنین می تواند مناسب کاربرانی باشد که نیاز به بهبود دانش SEO خود و آنالیز وب سایت خود در یک محیط امن را دارند. همانطور که می‌دانید، موتورهای جستجوگر اینترنتی با بهره‌گیری از الگوریتم‌هایی پیشرفته، صفحات اینترنتی مختلف را رتبه‌بندی کرده و نتایج جستجوی کاربران را بر همین اساس به نمایش می‌گذارند. به عنوان مثال، زمانی که شما یک عبارت خاص را در گوگل جستجو می‌کنید، نتایج نمایش داده شده در صفحات اول، مختص وب‌سایت‌هایی است که بیش از رقبای خود به استانداردهای سئو توجه داشته و به همین جهت رتبه سئوی مناسب‌تری را نیز کسب کرده‌اند. این بدان معناست که صاحبان صفحات اینترنتی، همواره باید به این استانداردها توجهی ویژه‌ داشته و با به‌کارگیری ترفندها و راهکارهای استاندارد، سئوی وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنند. این نرم افزار در کنار قابلیت های پیشرفته خود دارای یک محیط کاربر پسند و سازمان یافته می باشد.

دانلود نرم افزار Visual SEO Studio   نرم افزار آنالیز و بررسی میزان سئو سایت

هنگامی که برنامه را برای اولین بار راه اندازی می کنید، لازم است یک پروژه جدید ایجاد کنید یا یکی از پروژه های موجود را باز کنید. به این ترتیب تمام تنظیمات به صورت خودکار در محل انتخاب شده ذخیره خواهند شد. پنجره اصلی سه بخش را به شما نشان می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید، یکی برای مدیریت تمام پروژه های در دسترس، یکی برای سازماندهی سشن ها و یکی هم برای ردیابی سایت های مدیریت شده.

 

در صورتی که می خواهید یک وب سایت جدید را بررسی کنید، کافیست دکمه ‘Crawl a Site’ را فشار دهید، آدرس URL را مشخص کنید و اجازه دهید که برنامه کار را برای شما انجام دهد. یکسری از تنظیمات را نیز می توانید به صورت اختیاری انجام دهید. پس از آن، برنامه تمام وبسایت را آنالیز کرده و در پنل سمت چپ یک گزارش پایه به همراه تمام URL ها، صفحات بازدید شده، درخواست های HTTP و زمان سپری شده نمایش می کند.

 

علاوه بر این، Visual SEO Studio شما را قادر می سازد تا بتوانید چندین وب سایت را به صورت همزمان و موازی بررسی و آنالیز کنید. این قابلیت برای زمانی که می خواهید وبسایت های رقبای خود را به صورت همزمان آنالیز و مقایسه کنید، می تواند مفید واقع شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Visual SEO Studio

  • آنالیز و بررسی سئو سایت
  • حل مسائل مربوط به SEO سایت
  • بررسی و مقایسه همزمان وبسایت خود با وبسایت های دیگر رقبا
  • ارائه گزارشات کامل پس از تحلیل سئو سایت
  • بهبود عملکرد موتور جستجو
  • ابزاری کاربردی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و مدیران سایت
  • بررسی رتبه سایت در موتور های جستجو
  • رابط کاربری آسان
  • و …

نوشته دانلود نرم افزار Visual SEO Studio – نرم افزار آنالیز و بررسی میزان سئو سایت اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *