Home » Gravity Forms Nested Forms » افزونه ایجاد فرم های تو در تو گرویتی فرم Nested Forms

افزونه ایجاد فرم های تو در تو گرویتی فرم Nested Forms

افزونه Gravity Forms – Nested Forms یک افزودنی گرویتی پرکس برای نمایش فرم های تو در تو یعنی نمایش یک فرم داخل یک فرم دیگر در افزونه گرویتی فرمز می باشد. این افزونه گرویتی پرکس یک نوع فیلد فرم تو در تو جدید به گرویتی فرمز اضافه می کند، که این فیلد به شما امکان می‌دهد فرم دیگری را انتخاب کنید که برای جمع‌آوری ورودی‌های «فرم فرزند» استفاده می‌شود و آنها را به ورودی «فرم مادر» در هنگام ارسال پیوست کنید. ورودی های فرم فرزند در یک جدول تمیز و فشرده در فرم مادر نمایش داده می شوند که در آن می توان آنها را مشاهده، ویرایش یا حذف کرد.

افزونه ایجاد فرم های تو در تو گرویتی فرم Nested Forms

افزونه Gravity Forms – Nested Forms می تواند به عنوان یک افزودنی بسیار عالی گرویتی پرکس برای پلاگین Gravity Forms کار کند! در حالی که فرم‌های تودرتو می‌توانند عملکردهای بسیار پیچیده‌تری را انجام دهند، می‌توان از آن به‌عنوان یک فیلد ساده Gravity Forms Repeater نیز استفاده کرد. یک تکرار کننده به شما امکان می دهد به صورت پویا فیلدهای اضافی را به فرم جاذبه وردپرس اضافه کنید. تنها از این جهت متفاوت است که به شما امکان می دهد گروهی از فیلدهای تکرار شونده (یعنی فیلدهای تکرارکننده) را از طریق یک مدال ارسال کنید.

 

برخی از امکانات افزونه ایجاد فرم های تو در تو گرویتی فرم Nested Forms

  • جمع آوری داده های قابل تکرار و ساده کردن فرم های پیچیده : فرم هایی ایجاد کنید که مدیریت آنها برای شما آسان تر و تکمیل آنها برای کاربران نیز آسان تر باشد.
  • ثبت گروه ها و افراد در همان فرم : شما میتوانید یک تیم و بازیکنان یا یک شرکت و کارمندان یا یک برند و مدل همه را در یک فرم ثبت کنید.
  • استفاده در محاسبات از جمع، کل و شمارش : برای محاسبات قدرتمند و پویا، داده‌ها را از فرم‌های تودرتو به فرم مادر خود بکشید.
  • کنترل ظاهر و احساس : دارای رابط کاربری مفید، قالب انعطاف پذیر، و هوک های مفید.
  • فیدهای فرآیند برای ورودی های فرزند : در مورد ارسال فرم فرزند – یا – فقط زمانی که فرم مادر ارسال شود. به شما امکان می دهد کارهایی مانند ثبت نام کاربر برای هر ورودی فرزند را انجام دهید!
  • تنظیمات توسعه دهنده قدرتمند : هوک های مستند و یک سیستم قالب انعطاف‌پذیر، گسترش این افزونه وردپرس را آسان کرده است.
  • آسان و در دسترس : فیلدهای Nested Form کاملاً با صفحه کلید قابل پیمایش هستند و با صفحه خوان ها به خوبی کار می کنند.
  • فیلدهای خلاصه : شما میتوانید انتخاب کنید که کدام فیلد از ورودی تودرتو در جدول در فرم والد نمایش داده شود.
  • نمایش ورودی های در یک جدول : به طور پیش فرض، ورودی های فرزند در یک جدول تمیز و فشرده نمایش داده می شوند. برای افزودن یک ورودی جدید میتوانید روی دکمه افزودن کلیک کنید
  • نمایش مودال : افزونه یک مودال از فرم اضافه شده دیگه نمایش می دهد که کاربر میتواند فیلدهای خود را انتخاب کند و شما میتوانید رنگ سرصفحه آنرا سفارشی سازی کنید.

نوشته افزونه ایجاد فرم های تو در تو گرویتی فرم Nested Forms اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *