Home » قالب Sj Bizshop » دانلود قالب Sj Bizshop – قالب فروشگاهی جوملا

دانلود قالب Sj Bizshop – قالب فروشگاهی جوملا

قالب فروشگاهی و چند منظوره بیزشاپ Sj Bizshop یک قالب فروشگاهی جوملا که دارای زیبای و ظاهری منحصربه فرد و کارآمد برای ساخت یک سایت فروشگاهی با جوملا می باشد. طراحی ظاهر زیبا و کاربر پسند بودن قالب و جذابیت و طراحی منحصر به فرد قالب فروشگاهی Sj Bizshop در اولین نگاه بازدید کننده را مجذوب خود می کند و از آنجایی که قابلیت ها و امکانات یک سایت فروشگاهی کامل را در خود جای داده است می تواند یک انتخاب درست و منحصر به فرد در ساخت یک سایت فروشگاهی با جوملا به شمار بیاید. قالب Sj BizShop یک قالب با کد نویسی تمیز و حرفه ای و سرعت غمل فوق العاده بالا است که با وجود سازگاری کامل با افزونه فروشگاهی ویرچومارت و قدرت گرفتن از فریم ورک Helix3 میتواند یک انتخاب عالی برای راه اندازی سایت شما باشد.

 

دانلود قالب Sj Bizshop   قالب فروشگاهی جوملا

 

قالب Sj BizShop یک قالب چند منظوره همراه با قابلیت ریسپانسیو و کاملا واکنشگرا است که با تمام رزولیشن های تصویر در هر ابعاد به طور کامل سازگاری کامل دارد. داشتن صفحات از قبل آماده در قالب فروشگاهی، سازگاری با مگامنو، بخش وبلاگ قدرتمند، سازگاری با صفحه ساز پیشرفته جوملا با قابلیت کشیدن و رها کردن و انواع ویژگی های مختلف دیگر این محصول را یک انتخاب همه چیز تمام و عالی کرده است.قالب فروشگاهی بیزشاپ یک پوسته سریع، ساده، انعطاف پذیر و قابلیت استفاده است و همراه با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته مانند: سازگار بودن با افزونه صفحه ساز Sp Page Builder ، چند زبانه بودن و سازگاری با زبان فارسی، مگامنو قدرتمند ، پشتیبانی از راست چین، قابلیت اشتراک مطالب در صفحات اجتماعی، شامل پشتیبانی از بنر تبلیغاتی و همچنین قابلیت نمایش محصولات در بخش های مختلف حتی به صورت پیشنهاد ویژه این محصول را یک انتخاب مناسب برای هر سایت فروشگاهی با جوملا کرده است.

 

چرا قالب Sj Bizshop

قالب Sj Bizshop جزو جدیدترین و پرفروش ترین قالب های فروشگاهی شرکت اسمارت ادانز می باشد که با ساختاری جذاب و حرفه ای جزو محبوبترین های این شرکت شده است،رابط کاربری فوق العاده جذاب و کاربر پسند و استفاده از رنگهای آبی و نارنجی حس حال متفاوتی در قالب ایجاد کرده است، سازگاری با فروشگاه ساز ویرچومارت به شما امکان ای را می دهد تا بتوانید محصولات خود را به بهترین نوع معرفی و بفروش برسانید. طراحی این قالب برپایه فریم ورک قدرتمند Helix ultimate بوده که جزو معروف ترین فریم ورک منعطف و حرفه ای جوملا به شمار می آید. قالب بیزشاپ به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به کدنویسی بتوانید یک سایت را در زمانی کم راه اندازی کنید . ماژولهای اختصاصی که برای فروشگاه ساز ویرچومارت طراحی شده در این قالب نصب شده که به شما در نمایش بهتر محصولات، دسته بندی ها حتی فروش ویژه بعضی محصولات کمک میکنند تا تنها با چند کلیک ساده محصول خود را با زیبایی تمام در سایت به نمایش قرار دهید.اگر به دنبال یک قالب فروشگاهی تمام عیار هستید پیشنهاد میکنیم نسخه دمو قالب را حتما مشاهده کنید تا با یک قالب فروشگاهی کارآمد آشنا شوید.

 

ویژگی های قالب Sj Bizshop

  • سازگاری کامل با آخرین نسخه جوملا و زبان فارسی
  • قدرت گرفته از فریمورک Helix Ultimate
  • طراحی برپایه تکنولوژی ریسپانسیو ( قابلیت نمایش بروی انواع نمایشگرها)
  • طراحی خلاقانه مدرن و فلت، با امکانات بسیار
  • سازگار کامل با مرورگر های IE9+, Firefox , Safari, Chrome ,Vivaldi
  • ساخته شده بر پایه HTML5, CSS3, LESS CSS
  • داری ۵ رنگ بندی متفاوت برای قالب
  • دارای ۷۲ موقعیت ماژول و ۸ کلاس برای ماژول با ۸ نوع عنوان ترکیبی
  • سازگاری با فروشگاه ساز VirtueMart و کی ۲ برای ساخت فروشگاه و بخش مقالات
  • پشتیبانی بیش از ۵۷۰ نوع آیکون برای هر اندازه ای حتی صفحه نمایش رتینا
  • دارای استایل سفارشی کامپوننت K2 با قالب سفارشی برای وبلاگ بهتر

نوشته دانلود قالب Sj Bizshop – قالب فروشگاهی جوملا اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *