Home » رپورتاژ آگهی » PersianGiftCard عرضه کننده انواع گیفت کارت و جم بازی ها

PersianGiftCard عرضه کننده انواع گیفت کارت و جم بازی ها

افراد مختلف مانند دانشجویان، گیمرها، کاربران اینترنتی و … در دنیای مدرن امروزی می توانند با خرید گیفت کارت و استفاده از آن به انواع برنامه ها، خدمات و داده های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

 

PersianGiftCard عرضه کننده انواع گیفت کارت و جم بازی ها

گیفت کارت ها نوعی از کارت های هدیه هستند که اعتباری مجازی و غیر نقدی دارند و نمی توان آن را به حساب ها و اشخاص دیگر منتقل کرد.
امروزه شرکت های معتبر و شناخته شده سراسر جهان برای رفاه بیشتری کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها می کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند.

  • برای خرید گیفت کارت ها لازم است که افراد به نکات مختلفی مانند نوع گیفت کارت، سایت و فروشگاه عرضه کننده، میزان اعتبار گیفت کارت و تاریخ انقضای آن، ناحیه و منطقه مورد استفاده، موارد امنیتی و … توجه ویژه ای داشته باشند.

 

رایج ترین گیفت کارت ها

امروزه افراد می توانند به ده ها گیفت کارت مختلف از شرکت های معتبر سراسر جهان دسترسی داشته باشند و با استفاده از آنها به خدمات و برنامه های مختلفی دسترسی پیدا کنند و کالاهای مورد نظر خودشان را خریداری کنند.

از جمله رایج ترین و پر استفاده ترین گیفت کارت های موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  گیفت کارت ایکس باکس از کمپانی بزرگ مایکروسافت که برای کاربران کنسول ایکس باکس بسیار جذاب می باشد.
  • گیفت کارت اپل که توسط شرکت اپل ارائه می شود و کاربران محصولات اپل می توانند استفاده های متعددی از آن داشته باشند.
  •  گیفت کارت استیم که از طرف شرکت VALVE عرضه می شود و به کاربران اجازه عضویت در شبکه Steam را می دهد.
  •  گیفت کارت گوگل پلی که از طرف شرکت گوگل و برای کاربران این شرکت عرضه شده است.
  •  گیفت کارت پلی استیشن که به وسیله شرکت بزرگ سونی برای طرفداران کنسول PS عرضه شده است.

 

جم بازی های ویدیویی

PersianGiftCard عرضه کننده انواع گیفت کارت و جم بازی ها

بازی هایی ویدیویی در سال های اخیر نقش بسیار ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت مردم جهان داشته اند و امروزه میلیاردها نفر از سراسر جهان از این بازی ها استفاده می کنند. شرکت ها و استودیوهای بازی سازی برای کسب درآمد بیشتر اقدام به عرضه جم بازی ها می کنند و بازیکنان می توانند با خرید جم بازی ها اقدام به خرید خریدهای درون برنامه ای بکنند.

 

بازیکن قادر است با خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید سی پی کالاف دیوتی ، خرید الماس فری فایر و خرید الماس سایر بازی ها از تمامی امکانات آنها استفاده کرده و آیتم های مورد نظر خود را خریداری یا به روز کند.

 

خرید جم بازی و گیفت کارت معتبر

سایت های فروشگاهی متعددی در سراسر کشور در زمینه فروش جم بازی و گیفت کارت فعالیت دارند و می توان از سایت پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) به عنوان یکی از معتبرترین و پر بازدیدترین آنها یاد کرد. این سایت با سابقه بالای خود و همچنین داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید می تواند خریدی مطمئن برای کاربران رقم بزند.

 

از مهم ترین ویژگی های این سایت می توان به تحویل فوری محصول، داشتن درگاه بانکی و ssl مطمئن و… اشاره کرد و بازیکنان می توانند با اطمینان خاطر اقدام به شارژ فوری محصولات درون برنامه ای و شارژ فوری خرید سکه بازی بکنند.

نوشته PersianGiftCard عرضه کننده انواع گیفت کارت و جم بازی ها اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *