Home » افزونه YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium » افزونه بررسی سفارشات تکمیل نشده در ووکامرس YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium

افزونه بررسی سفارشات تکمیل نشده در ووکامرس YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium

در تمام فروشگاه ها مراحل خرید مختلفی وجود دارد که کاربران یا مشتریان باید با تکمیل گزینه ها و فرم های لازم، سفارش خود را تکمیل کنند. در این بین ممکن است کاربران بنا به هر دلیل و اتفاقی از ادامه مراحل خرید منصرف شوند و یا حتی درگیر مشغله ای شوند و از تکمیل آن صرف نظر کنند. دراین حالت بسیاری از فروشگاه های فرم یا سبد سفارش را در حساب کاربری ذخیره میکنند تا کاربر پس از ورور مجدد بتواند ادامه مراحل خرید را طی کند و سفارش خود را تکمیل کند.

 

افزونه بررسی سفارشات تکمیل نشده در ووکامرس YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium

 

YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium نام یک افزونه ووکامرس بسیار کاربردی و تاثیرگذار در زمینه مدیریت و رسیدگی به سفارشات تکمیل نشده می باشد که با استفاده از آن می توانید تمام سفارشات تکمیل نشده از طرف کاربران را مدیریت کنید و با استفاده از ابزار های موجود، با ارسال ایمیل و اعلان های مختلف از راه های ارتباطی تعریف شده، به کاربران یادآوری کنید که سفارش خود را تکمیل کنند. این افزونه تاثیر بسیاری در فروش بالا محصولات و محبوبیت برند خواهد داشت.

 

ویژگی های افزونه ووکامرس بررسی سفارشات تکمیل نشده YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium :

  • پنل مدیریت کامل سفارشات در انتظار
  • قابلیت ارسال ایمیل برای کاربران
  • قابلیت تعریف فاصله زمانی ارسال ایمیل ها
  • امکان قرار دادن دکمه ادامه خرید و پرداخت در ایمیل
  • دارای گزارش های تکمیلی
  • ارسال ایمیل سپاس برای کاربر پس از تکمیل سفارش
  • و…

نوشته افزونه بررسی سفارشات تکمیل نشده در ووکامرس YITH WooCommerce Pending Order Survey Premium اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *