Home » WooCommerce Single Product Page Builder » افزونه شخصی سازی صفحه جزئیات محصول ووکامرس

افزونه شخصی سازی صفحه جزئیات محصول ووکامرس

در ووکامرس ، عدم امکان شخصی سازی ، حذف و اضافه کردن و یا ویرایش صفحه جزئیات محصول برای کاربرانی که برنامه نویس نیستند و با مفاهیم وب آشنایی ندارند یک کار سخت و تقریبا محال بود . اما با افزونه ای که در ادامه به شما معرفی می کنیم می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و یا روبروشدن با چالش های مختلف ، صفحه جزئیات محصول را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه خود تبدیل کنید.

 

افزونه شخصی سازی صفحه جزئیات محصول ووکامرس

 

WooCommerce Single Product Page Builder نسخه (۴٫۰٫۸) یک افزونه تجاری می باشد که به شما کمک می کند خیلی ساده ، بتوانید صفحه جزئیات محصول ووکامرس ، را شخصی سازی کنید. این افزونه که در کنار صفحه ساز گرافیکی Visual Composer نصب می شود ، به شما این امکان را می دهد تا با ایجاد یک برگه جدید ، اقدام به طراحی با کشیدن و رها کردن المان های مخصوص “جزئیات سفارش” با Visual Composer کنید و آن را به دسته بندی یا دسته بندی های خاصی مرتبط کنید.

 

به این ترتیب تمامی محصولاتی که در دسته بندی خاصی قرار دارند ، با طرحی که شما قبلا ایجاد کرده اید ، نمایش داده می شود. در این افزونه می توانید قیمت محصول ، جزئیات کوتاه ، توضیحات کامل ، ویژگی ها ، نظرات و امتیاز محصول و یا تصویر محصول (و سایر گزینه های موجود در جزئیات محصول) را در مکان دلخواه خود قرار دهید.

نوشته افزونه شخصی سازی صفحه جزئیات محصول ووکامرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *