Home » Smart Store Manager For Your WooCommerce Shop » راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

یکی از سختی‌های مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی این است که محصولات دائما در حال تغییراند؛ مثلا ممکن است قیمت امروز یک محصول با قیمت روز قبل آن متفاوت باشد. ممکن است یک ویژگی مشترک بین تعداد زیادی از محصولات شما حذف یا اضافه شود. در این صورت باید آن ها را ویرایش کنید. اگر تعداد زیادی محصول در فروشگاه خود داشته باشید، ویرایش تک تک محصولات ووکامرس و ذخیره کردن تغییرات هر یک، کاری دشوار و وقت گیری است. به همین دلیل باید راهی باشد تا بتوان مدیریت محصولات ووکامرس به صورت یکجا را در نظر گرفت. در این آموزش ووکامرس همراه ما باشید تا نحوه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس را با هم بررسی کنیم.

 

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

برای این منظور می‌توانیم از یک افزونه جالب با عنوان Smart Manager For Woocommerce استفاده کنیم. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی، تعداد زیادی از محصولات فروشگاه خود را مدیریت کنید و در صورت لزوم، ویژگی‌های آن ها را تغییر دهید. افزونه مذکور بیش از ۱۰۰۰۰ نصب فعال داشته که نشان از محبوبیت و قدرت این افزونه دارد.

 

نصب و راه‌اندازی افزونه Smart Manager for woocommerce

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

برای استفاده از این افزونه، ابتدا از انتهای این مقاله آن را دانلود کرده و به پیشخوان وردپرس مراجعه می‌کنیم تا به کمک آن ویرایش گروهی محصولات ووکامرس را امکان‌پذیر سازیم. سپس از قسمت افزودن افزونه، فایل دانلود شده را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا نصب شود. حال آن را فعال کنید.  حالا در سربرگ محصولات، گزینه‌ای به نام Smart Manager ایجاد شده که با کلیک روی آن وارد صفحه  مدیریت محصولات ووکامرس به صورت یکجا خواهید شد.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

Smart manager

در صفحه باز شده، لیستی از محصولاتی که در فروشگاه شما موجود است را مشاهده می‌کنید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

در اینجا هر ستون بیانگر یکی از مشخصات محصول اعم از عکس و عنوان محصول، قیمت عادی و حراج، دسته‌بندی، تعداد موجودی، وضعیت انتشار و … است. هر کدام از این مقادیر را می‌توانید با کلیک کردن روی آن ویرایش کنید و بعد از آن گزینه ذخیره را در قسمت بالا سمت راست بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

به عنوان مثال در عکس فوق، با انتخاب فیلد دسته‌بندی محصول دلخواه، می‌توانیم به راحتی دسته‌بندی محصول مذکور را تغییر دهیم.

تغییر ستون‌های پیش‌فرض

همچنین با زدن دکمه تنظیمات که در عکس بالا نیز مشخص شده است، می‌توانید ستون‌های پیش فرض را تغییر دهید و ستون‌های دلخواه خود را اضافه نمایید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

در سمت چپ ستون‌هایی موجود است و در سمت راست ستون‌هایی است که می‌توانید با کلیک کردن روی آن‌ها، به ستون‌های موجود اضافه کنید. همچنین هر کدام از ستون‌های موجود را که نمی‌خواهید، با کلیک کردن روی آن‌ها می‌توانید حذفشان کنید. همچنین می‌توانید ترتیب نمایش ستون‌ها را نیز با کشیدن و رها کردن در این لیست تغییر دهید. اینگونه است که ویرایش گروهی محصولات ووکامرس اتفاق می‌افتد.

 

جستجوی محصولات

اگر نمی‌توانید محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید، می‌توانید از جعبه جست و جوی این افزونه که در قسمت بالا قرار دارد، استفاده کنید. همچنین می‌توانید براساس معیارهای بسیار متفاوتی محصول خود را جست و جو کنید. معیار دلخواه خود را وارد کرده و سپس دکمه Search را بزنید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

برای مثال ما در عکس فوق، تعیین کردیم محصولاتی که قیمت عادی آن‌ها زیر ۵۰۰۰۰۰ تومان است را نمایش دهد. می‌توانید معیارهای مختلف دیگر از جمله نام محصول را انتخاب کنید.

 

ویرایش گروهی مقالات

از امکانات جالب دیگر این افزونه می‌توان به ویرایش گروهی مقاله‌های وردپرس در کنار مدیریت محصولات ووکامرس به صورت یکجا نیز اشاره کرد که در نسخه رایگان این افزونه نیز در دسترس است. برای دسترسی به این امکان کافیست از منوی کشویی سمت چپ، عبارت Post را انتخاب کنید. حالا لیستی از مقاله‌های شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید عنوان، متن، دسته بندی و … مقاله خود را به راحتی ویرایش کنید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

از منوی تنظیمات غافل نشوید! ستون‌های بیشتری در تنظیمات وجود دارند که برای ویرایش بهتر مقاله‌های خود  می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

کلام آخر

اگر مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید در کمترین زمان، با بیشترین سرعت به ویرایش گروهی محصولات ووکامرس بپردازید، افزونه Smart Manager For Woocommerce می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این افزونه محبوب با امکانات فوق العاده‌ای که در ویرایش محصول در اختیار ما می‌گذارد، یکی از بهترین افزونه‌های مدیریت محصولات ووکامرس به صورت یکجا محسوب می‌شود. امتحانش مجانی است.

نوشته راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: ویرایش گروهی محصولات ووکامرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *