Home » IDE » دانلود نرم افزار PyCharm برای ویندوز، لینوکس و مک

دانلود نرم افزار PyCharm برای ویندوز، لینوکس و مک

همان طور که در مقاله بهترین محیط های برنامه نویسی پایتون گفتیم یکی از نرم افزارهایی که برای برنامه نویسی پایتون مناسب است نرم افزار pycharm می باشد. حال در این مقاله میخواهیم نرم افزار pycharm برای ویندوز، لینوکس و مک رو قرار دهیم تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر خود نرم افزار لینک دانلود کرک نرم افزار pycharm را هم قرار میدهیم تا اگر از آن استفاده می کنید بتوانید با این کرک،  لایسنس آن را درست کنید. پس برای دانلود نرم افزار pycharm برای ویندوز، لینوکس و مک از این مطلب استفاده کنید.

دانلود نرم افزار PyCharm برای برنامه نویسی پایتون

قبل از اینکه شروع به قرار دادن لینک دانلود نرم افزار PyCharm برای ویندوز و سایز سیستم عامل ها کنیم باید توضیحی در مورد آن دهیم. PyCharm (تلفظ درست: پای چارم) محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار پایتون می‌باشد که توسط جت‌برینز توسعه داده می‌شود. از جمله قابلیت‌های PyCharm می‌توان به توانایی بررسی و آنالیز کدها، محیط گرافیکی خطایابی، سازگاری با کنترل نسخه (VCS) و هماهنگ با Django (برای طراحی صفحه وب پویا) اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار PyCharm

هر نرم افزای معمولا دارای تعدادی ویژگی می باشد PyCharm هم از این قائده مستثنا نیست نرم افزار PyCharm دارای ویژگی های خوبی است که در زیر به بخشی از آنها اشاره کرده ایم:

  • ویرایشگر هوشمند کد
  • پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی Python,JavaScript, CoffeeScript, TypeScript, HTML/CSS, Cython, template languages, AngularJS, Node.js
  • اشکال زدای کد ها
  • تکمیل خودکار کدها
  • توانایی به اشتراک گذاری برنامه ها در Google App Engine
  • سازکار با انواع سیستم عامل های ویندوز از جمله ۱۰/۸/۷/Vista/2003/XP
  • سازگار با سیستم عامل مک

نکته مهم: نرم افزار PyCharm علاوه بر پشتیبانی از زبان Python از زبان های JavaScript، CoffeeScript، TypeScript، HTML / CSS، Cython، template languages، AngularJS، Node.js و … را نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین توانایی به اشتراک گذاری برنامه ها در Google App Engine را دارا می باشد. 

دانلود نرم افزار pycharm برای ویندوز

اکثر کسانی که می خواهند شروع به یادگیری برنامه نویسی پایتون کنند معمولا از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند. برای دانلود نرم افزار PyCharm برای ویندوز کافیه به انتهای همین مطلب بروید و آخرین نسخه نرم افزار را به همراه کرک آن دانلود کنید که حجمی معادل ۲۶۹ مگابایت دارد. در مورد نصب و کرک آن هم توضیحاتی میدهیم تا به راحتی بتوانید آن را نصب و کرک کنید. پس جای هیچ نگرانی برای استفاده از این نرم افزار نیست. (حتما ویدیو نصب نرم افزار PyCharm را در انتهای همین مطلب ببینید.)

دانلود نرم افزار pycharm برای لینوکس

در دو سال اخیر خیلی از برنامه نویس ها و افرادی که در حوزه فناوری هستند به سمت لینوکس رفته اند و از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند اگر شما دنبال دانلود نرم افزار pycharm برای لینوکس هستید بازم جای نگرانی نیست چون علاوه بر ویندوز، لینک دانلود نرم افزار pycharm برای لینوکس را در انتهای این مطلب قرار داده ایم که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. 

دانلود نرم افزار pycharm برای مک

اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید بازم جای نگرانی نیست چون علاوه بر ویندوز و لینوکس، لینک دانلود نرم افزار pycharm برای مک را هم در این مطلب قرار داده ایم تا با خیال راحت بتوانید بر اساس نیازتون و سیستم عاملی که استفاده می کنید اقدام به دانلود نرم افزار pycharm کنید. کافیه به انتهای همین مطلب مراجعه کنید و دانلود نمایید. اگر هم به دنبال آموزش نصب هستید از فیلمی که در این صفحه گذاشتیم استفاده کنید.

فیلم آموزش نصب نرم افزار PyCharm برای ویندوز – زبان اصلی

 

فیلم ورود به محیط نرم افزا PyCharm برای برنامه نویسی پایتون – زبان اصلی

 

آخرین نسخه نرم افزار PyCharm برای ویندوز، لینوکس و مک به همراه کرک را از بخش زیر دانلود کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *