Home » افزایش سرعت سایت » خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه

خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه

بصورت پیشفرض زمانیکه یک پست یا برگه یا دیدگاه را از وردپرس حذف می‌کنید، این آیتم به زباله دان وردپرس منتقل می‌شود تا اگر از کار خود پشیمان شدید بتوانید موارد حذف شده را بدون دردسر بازگردانی کنید.

 

چطور از زباله دان وردپرس استفاده کنیم؟

وقتی وارد هر بخش مختلف از پست تایپ‌های سایتتان می‌شوید، تب زباله دان را مشاهده خواهید کرد که از این تب خواهید توانست مطالب حذف شده را ببینید یا آن‌ها را برای همیشه حذف کنید. اما حذف کردن موارد کاری وقت گیر هست و اگر آنجا که برای مدیر یک کسب‌و‌کار اینترنتی وقت از هر چیزی ارزشمند‌تر است، باید به دنبال راهکاری برای حذف خودکار این زباله‌ها باشیم.

خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه

اما مشکلی که این ویژگی عالی دارد، این هست که پس از مدتی دیتابیس سایت شما را سنگین می‌کند. پس باید به دنبال راهی برای خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس باشید.

 

خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس

برای حذف خودکار پست‌ها، برگه‌ها، دیدگاه‌ها، محصولات و خلاصه هر چیزی که به زباله دان وردپرس منتقل می‌کنید نیازی به نصب افزونه خاصی ندارید.

 

نکته: اگر از وردپرس راکت استفاده می‌کنید.، این افزونه بصورت خودکار زباله دان شما را خالی می‌کند پس نیازی به استفاده از این روش نیست.

 

برای انجام اینکار کافیست فایل wp-config.php را از پوشه روت هاستتان پیدا کرده و آن‌را ویرایش کنید. کد زیر را به این فایل بعد از wp_debug اضافه کنید تا روی سایت شما اعمال شود:

define('EMPTY_TRASH_DAYS', 17 );

شما می‌توانید در کد بالا، به جای ۱۷ از عدد دلخواه خودتان استفاده کنید. فراموش نکنید که این عدد باید بصورت لاتین تایپ شود نه فارسی!

موفق و پیروز باشید.

نوشته خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *