Home » افزونه WooCommerce Menu Extension » ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

اگر شما هم دارای یک وب سایت فروشگاه اینترنتی ووکامرسی هستید و می خواهید فهرستی بر مبنی فروشگاه اینترنتی ووکامرسی خود طرحی کنید. حتماً افزونه ای که امروز می خواهیم در بیست اسکریپت و البته در این مقاله معرفی کنیم را دنبال کنید. معمولاً قالب های که برای وب سایت ها در نظر گرفته می شود منو های مربوط به خود دارد مگر اینکه از قالبی کاملاً سفارشی شده استفاده کنید. اما شما با استفاده از افزونه ی WooCommerce Menu Extension می توانید منوی مختص ووکامرس را برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خود بسازید و در کنار منوهای اصلی قالب سایت از این منو ها هم استفاده کنید. حال در ادامه بیشتر با این افزونه ووکامرس آشنا خواهیم شد.

 

معرفی افزونه WooCommerce Menu Extension

ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

افزونه WooCommerce Menu Extension که امروزمی خواهیم به معرفی آن بپردازیم در جهت ساخت منوهای ووکامرسی استفاده می شود. که که این کار ظاهر وب سایت را بسیار جذاب تر می کند و همینطور باعث می شود که کابران به راحتی و به سرعت به محصول مورد نیاز خود در وب سایت دسترسی پیدا کنند و دیگر نیاز به بخش جستجوی محصول نمی باشد.

 

لازم به ذکر است که استفاده از این افزونه برای ایجاد منو های ووکامرسی در کنار خود فروشگاه اینترنتی(وب سایت های که در آن ووکامرس نصب است) الزامی می باشد.

 

نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Menu Extension

طبق معمول ابتدا از انتهای همین مقاله افزونه WooCommerce Menu Extension را دانلود و سپس از بخش پیشخوان وردپرس به نصب و فعال سازی آن اقدام کنید. بعد از پایان کار نصب به طور مستقیم به بخش نمایش و بعد فهرست ها دسترسی پیدا می کنید. این افزونه نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.

 

معرفی فهرست ها

ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

در تصویر فوق تمام فهرست های اضافه شده است و شما قادر به انتخاب و اضافه کردن هر کدام از مورد های مد نظرتان به فهرست هستید. همچنین می توانید به فهرست های اصلی وب سایت بیافزائید و یا فهرستی برای خود بسازید(به عنوان مثال با نام فروشگاه اینترنتی) و بعد هر کدام از مورد های می خواهید را اضافه می کنید. لازم به ذکر است مواردی که به زبان انگلیسی هستند را می توانید در داخل فهرست به زبان فارسی بنویسید.(به عنوان مثال My Account:حساب کاربری من)

 

در ادامه متناسب با نیاز خود موارد را اضافه می کنید. همانند تصویر زیر

ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

طبق توضیحات داده شده شما می توانید فهرست های مورد نظر خود را به راحتی اضافه کنید و بعد اتمام این کار برای ملاحضه کردن نتیجه وارد وب سایت شوید.

ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension

کلام آخر

اگر شما هم می خواهید برای وب سایت خود منو بسازید تا از این طریق دسترسی مشتریان و کاربران خود را به بخش های مختلف وب سایت خود آسان کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از افزونه ای که امروز در بیست اسکریپت به معرفی آن پرداختیم استفاده کنید.(WooCommerce Menu Extension)

امیدوارم از افزونه جانبی ووکامرس که امروز معرفی کردیم راضی بوده باشید.

نوشته ساخت منو در ووکامرس با افزونه WooCommerce Menu Extension اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *