Home » #C » دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

یکی از کتاب هایی که در این مدت توسط کاربران سایت درخواست داده شده است کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی است. خیلی از کاربران درخواست داده بودند کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی را برای دانلود قرار دهیم. در این مطلب میخواهم به جای کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی، منابع خیلی بهتر و بروزتری رو بهتون معرفی کنم و بگم چرا نباید این کتاب رو بخونید. 

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

چند نکته در مورد کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی بگم، اولا نسخه PDF این کتاب وجود ندارد پس وقت خود را صرف پیدا کردنش نکنید. دوما این کتاب اصلا به روز نیست و متعلق به ۱۰ ۱۵ سال پیش است که باز به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. سوما کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی، ترجمه بسیار ضعیف دارد. مشخص است مترجمی این کتاب رو ترجمه کرده است که اصلا سواد برنامه نویسی ندارد. چهارما کتاب ناقص است و از مبحثی به مبحث دیگر پریده است.

یک نکته هم بگویم تا کامل درک درستی نسبت به کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی داشته باشید. کسی که نویسنده یا مترجم کتاب است در همه حوزه های کامپیوتر کتاب دارد یعنی هیچ گونه تخصصی ندارد و صرفا ترجمه کرده است و تقریبا شما رو بیشتر به بیراه میبرد تا راه درست، پس در انتخاب منبع خیلی خیلی دقت کنید. کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی یک کتاب آکادمی است که بیشتر جنبه تئوری دارد طوری که برنامه نویسی، یک رشته عملی است پس پیشنهاد میکنم منبع به روز و بهتری انتخاب کنید.

خیلی ها شاید بپرسند خب اگر این کتاب رو مطالعه نکنیم پس چیکار کنیم؟ 

در سایت مطالب زیادی در زمینه آموزش برنامه نویسی سی شارپ وجود دارد اما قبل از معرفی منابع پیشنهاد میکنم حتما مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل در مورد برنامه نویسی سی شارپ صحبت کرده ایم. در ابتدا سی شارپ رو معرفی کرده بعد دلایل استفاده و یادگیری سی شارپ رو مورد بررسی قرار میدهیم و در انتها منابع یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ رو معرفی و ارائه می کنیم.

توجه: پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله حتما مقالات زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست؟، مدت زمان یادگیری سی شارپ، کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ، بازار کار برنامه نویسی سی شارپ، حقوق یک برنامه نویس سی شارپ و درآمد برنامه نویس سی شارپ را مطالعه کنید. چون هر چیزی که مربوط به زبان برنامه نویسی سی شارپ است رو مورد بررسی قرار داده ایم.

منابع آموزش برنامه نویسی سی شارپ

منابع یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ

منابع زیادی برای یادگیری و آموزش سی شارپ وجود دارد اما من پیشنهاد میکنم از فیلم های آموزشی داخل سایت استفاده کنید. این فیلم ها توسط مهندس وحید رضازاده نفر سوم برنامه نویسی المپیاد ضبط شده و جزئی از دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ برای بازار کار است. شما میتوانید از بخش زیر این فیلم ها رو دانلود کنید. 

جلسات رایگان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ 

(بیش از ۵ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۷۰ ساعت):
جلسه مقدمه | جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش | جلسه هفت | جلسه هشت

پیشنهاد میکنم حتما از این فیلم ها استفاده کنید چون برای بازار کار ساخته شده اند و سعی شده برنامه نویسی سی شارپ به صورت کاملا عملی و علمی آموزش داده شود. 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *