Home » آموزش برنامه نویسی » مدت زمان یادگیری زبان گولنگ

مدت زمان یادگیری زبان گولنگ

بعد از اینکه مقاله زبان برنامه نویسی Go چیست را در سایت منتشر کردیم حال به سراغ مدت زمان یادگیری زبان گولنگ آمده ایم و میخواهیم مدت زمان یادگیری زبان برنامه نویسی گو رو مورد بررسی قرار دهیم. 

مدت زمان یادگیری زبان گولنگ

دوستان در مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چند مورد را بررسی کردیم که تاثیر بسزایی در مدت زمان لازم برای یادگیری برنامه نویسی دارند. این چند مورد را دوباره در این مقاله به صورت کلی ذکر میکنیم.

  • زبان برنامه نویسی 
  • زمان روزانه برای برنامه نویسی
  • تمرین و تکرار 
  • الگوریتم و فلوچارت 
  • ضریب هوش
  • زبان انگلیسی 
  • ریاضیات 
  • سن 
  • اراده و حوصله‌

زبان برنامه نویسی Go چیست 

گو یا گولینگ یک زبان برنامه نویسی، که توسط شرکت گوگل عرضه و ارائه شده است. زبان گولنگ به صورت Open Source منتشر شده تا برنامه نویس ها بتوانند آن را توسعه دهند. با استفاده از زبان برنامه نویسی Go می شود هر نوع نرم افزاری رو پیاده سازی کرد.  پیشنهاد می شو مقاله زبان برنامه نویسی Go چیست را مطالعه کنید تا با این زبان برنامه نویسی بیشتر آشنا شوید.

 

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی گولنگمدت زمان یادگیری زبان گولنگ

در این لحظه به سراغ مدت زمان یادگیری زبان گولنگ میرویم. در این مقاله همانند بقیه مقالاتی که در مورد مدت زمان یادگیری برنامه نویسی های مختلف نوشتیم باز مدت زمان یادگیری این زبان را رد سه سطح مختلف مورد بررسی قرار میدهیم تا شما بر اساس سطح مورد نظر، درک درستی از مدت زمان یادگیری پیدا کنید.

یادگیری مقدماتی زبان برنامه نویسی گو:

برای اینکه با مقدمات و مباحث اولیه زبان گو آشنا شوید باید حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی گو وقت بذارید و حدود ۱۰۰ ساعت هم برای تمرین این مباحثی که فرا گرفته اید. اگر مقدار تمرین بیشتر باشد بهتر است.

یادگیری متوسطه زبان برنامه نویسی گو:

بعضی هستند می خواهند خیلی بیشتر از مقدمات کار کنند و بتوانند حداقل چند پروژه خوب و تا حدی بزرگ را با این زبان بنویسند. برای اینکه توانایی این را داشته باشیم که حداقل پروژه های کوچک و تا حدودی بزرگ را با این زبان بنویسیم حداقل باید ۸۰ تا ۱۲۰ ساعت وقت مفید برای یادگیری برنامه نویسی گو قرار دهیم و حدود ۵۰۰ ساعت هم برای تمرین این مباحثی که یاد گرفته ایم. البته مقدار تمرین تا ۷۰۰ ساعت هم برسید خیلی خوب می شود. تمرین فراموش نشود.

یادگیری پیشرفته زبان برنامه نویسی گو:

اما خیلی ها دوست دارند یک برنامه نویس حرفه ای در این حوزه شوند. برای اینکه یک برنامه نویس حرفه ای در حوزه برنامه نویسی گو شوید باید حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ ساعت وقت برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی گو بذارید و حدود ۲۰۰۰ ساعت هم برای تمرین این مطالبی که یاد گرفته اید. البته اگر بتوانید مقدار ساعت تمرین رو بیشتر کنید واقعا تاثیر بیشتری می بینید.

نکته: این آمار که ارائه دادیم یک آمار تقریبی برای یادگیری سی پلاس پلاس است و برای هر کس با شرایطش فرق میکند. پیشنهاد میکنم مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی رو حتما مطالعه کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *