Home » Simple Page Ordering » مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering

مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering

در این نوشته از آموزش وردپرس، به معرفی و بررسی افزونه ایی کاربردی خواهیم پرداخت که امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا بتوانید با استفاده از آن، برگه ها را در وردپرس مدیریت کنید. همانطور که از عنوان این آموزش پیداست، برای مدیریت و مرتب سازی برگه ها در وردپرس، میتوانیم از افزونه Simple Page Ordering استفاده کنیم.

 

مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering

 

مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering :

این افزونه وردپرس بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است. شما میتوانید در انتهای همین نوشته، افزونه Simple Page Ordering را بصورت رایگان دانلود کنید

 

مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering

 

نصب و راه اندازی افزونه Simple Page Ordering :

ابتدا افزونه را دانلود، نصب و فعال کنید. پس از نصب این افزونه وردپرس، هیچ آیتم جدیدی در منو پیشخوان وردپرس شما ایجاد نخواهد شد.

 

مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering

 

تنها این افزونه وردپرس قابلیتی تحت عنوان Drag And Drop یا همان عمل کشیدن و رها کردن را به آیتم همه برگه ها در وردپرس اضافه میکند. یعنی تا قبل از نصب این افزونه، شما نمیتوانید برگه ها را با Drag And Drop جابجا و مدیریت کنید.

 

اما پس از نصب پلاگین Simple Page Ordering وردپرس، قابلیت Drag And Drop به قسمت همه برگه ها در وردپرس اضافه شده و شما عزیزان، براحتی میتوانید برگه ها را مدیریت و مرتب کنید. امیدوارم نکات ذکر شده در این آموزش، برای شما عزیزان مفید و کاربردی باشد.

این نوشته مرتب سازی برگه های وردپرس با افزونه Simple Page Ordering برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *