Home » آموزش تنظیمات Disable Woocommerce Reviews » غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با افزونه Disable Woocommerce Reviews

غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با افزونه Disable Woocommerce Reviews

ووکامرس یکی از فروشگاه ساز های قدرتمند در میان فروشگاه ساز های دیگر می باشد که بر اساس و پایه ی وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده است و با بیش از ۳,۰۰۰,۰۰۰ نصب در مخزن وردپرس توانسته به قدرتمند ترین سیستم های فروشگاه ساز وردپرسی تبدیل شود که امکانات کامل یک اسکریپت فروشگاه تخصصی را دارا می باشد. یکی از بخش های صفحه محصولات ووکامرس، بخش نظرات یا Reviews در وردپرس می باشد که امکان نقد و بررسی محصول توسط کاربر را می دهد. اما گاهی کاربران نیاز به غیرفعال سازی آن دارند که در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس را داریم که توسط آن قادر به غیرفعال سازی بخش نظرات محصولات ووکامرس خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با Disable Woocommerce Reviews همراه باشید.

 

غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با افزونه Disable Woocommerce Reviews

 

غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با افزونه Disable Woocommerce Reviews :

افزونه Disable Woocommerce Reviews یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به غیرفعال سازی بخش نظرات در صفحه محصولات ووکامرس خود خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا اقدام به نصب و فعال سازی آن از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان و یا مخزن وردپرس نمایید. پس از نصب نیاز به تنظیمات خاصی نمی باشد و افزونه به صورت خودکار فعال می شود.

 

کد غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس

با استفاده از تکه کد زیر و قرار دادن آن در فایل Function.php قالب نیز می توانید چنین محدودیتی را اعمال نمایید:

 

add_filter( 'woocommerce_product_tabs', 'wcs_woo_remove_reviews_tab', 98 );
function wcs_woo_remove_reviews_tab($tabs) {
unset($tabs['reviews']);
return $tabs;
}۲۵

 

نتیجه گیری: بسیاری از کاربران نیاز به غیرفعال سازی بخش نظرات در صفحه محصولات ووکامرس دارند که در این مطلب اقدام به آموزش غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با Disable Woocommerce Reviews نمودیم.

این نوشته غیرفعال کردن نظرات در بخش محصولات ووکامرس با افزونه Disable Woocommerce Reviews برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *