Home » #C » سورس پروژه آزمون گیر تحت ویندوز به زبان سی شارپ و بانک SQLServer

سورس پروژه آزمون گیر تحت ویندوز به زبان سی شارپ و بانک SQLServer

سورس پروژه آزمون گیر تحت ویندوز

سورس پروژه آزمون گیر تحت ویندوز به زبان سی شارپ و بانک SQLServer

شاید شما برنامه نویس حرفه ای باشید یا تازه شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده اید برای این وارد بازار کار شوید و برنامه نویسی را برای بازار کار یاد بگیرید باید پروژه های برنامه نویسی دیگران و افرادی که در بازار کار هستند رو ببینید و اگر بتوانید سورس کد پروژه رو ببیند که نور علی نور می شود چون با یه ذره صبر و تحمل میتوانید کدهای پروژه رو آنالیز کنید و خیلی مطالب عالی یاد بگیرید . یکی از برنامه نویسی های که در بازار کار ایران به شدت مورد استفاده قرار میگیرد برنامه نویسی سی شارپ هست که در کنار آن برای پایگاه داده از دیتا بیس SQL Server استفاده میکنند .

در این پست سورس پروژه ای را برای شما آماده کردیم که میتوان گفت جز سورس کدهای عالی در زمینه سی شارپ و SQL Server هست این سورس مربوط به پروژه آزمون گیر تحت ویندوز به زبان سی شارپ و بانک SQLServer می باشد که در کنار این سورس پروژه حتی فونت های مورد استفاده در پروژه هم در کنار این پروژه ضمیه شده است .

پروژه ای به زبان سی شارپ ، پروژه جهت گرفتن آزمون از کاربر که در یک سیستم و تحت ویندوز به همراه بانک اطلاعاتی SQLServer که به همراه سورس کامل منتشر شده است.عملکرد پروژه به گونه ای است که با ثبت اطلاعات پایه که همان ، مدیریت کاربران ، و ثبت سوالات است میتوانید آزمون را با توجه به نوع آن برگزار کنید.گزارش گیری پروژه با نرم افزار استیمول سافت انجام میشود و تمامی کامپوننت های استفاده شده در پروژه نیز ضمیمه شده است.کامپوننت های از قبیل دات نت بار جهت طراحی ریبون های که در پروژه مشاهده می کنید.

پروژه آزمون گیر تحت ویندوز

دوستان عزیز پیشنهاد میکنم حتما این پروژه را دانلود کنید چون جز پروژه های فوق العاده در ضمیه سی شارپ می باشد . البته داخل سایت هم تعداد بی شماری سورس پروژه داخل سایت گذاشتیم از سورس پروژه سی شارپ گرفته تا سورس پروژه php ، سورس پروژه asp.net و حتی سورس پروژه ویژوال بیسیک که با یک جستجو ساده داخل سایت میتوانید به پروژه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید .

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *