Home » EDD Wallet فارسی » افزونه کیف پول برای EDD

افزونه کیف پول برای EDD

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برای کاربران خود در فروشگاهی که با Easy Digital Downloads راه اندازی کرده اید، کیف پولی ایجاد کنید تا کاربرانتان بتوانند این کیف پول را شارژ کرده و در خرید های بعدی خود از این موجودی استفاده کنند. با استفاده از افزونه کیف پول و موجودی حساب edd، یک بخش جدید با نام کیف پول EDD Wallet به افزونه edd اضافه میشود و از این پس کاربران شما میتوانند یک کیف پول یا موجودی حساب در پنل کاربری خود داشته باشند و موجودی حساب خود را شارژ کنند و با استفاده از این موجودی، به خرید از سایت بپردازند.

 

افزونه EDD Wallet فارسی

 

از مزایای استفاده از این افزونه، قابلیت تخفیف دادن به مشتری در ازای شارژ حساب است. مثلا میتوانید مشخص کنید که اگر کاربر شما، مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان اکانت خود را شارژ کند، مبلغ ۵۰۰۰ تومان به صورت هدیه یا تخفیف هم به حساب او اضافه میشود و عملا با پرداخت ۴۵۰۰۰ تومان، میتواند ۴۵۰۰۰ تومان از سایت خرید کند. با این کار علاوه بر اینکه به مشتری تخفیف میدهید و او را خوشحال میکنید، باعث میشوید تا مشتری مجبور شود خریدهای بعدی را نیز از سایت شما انجام دهد! چرا؟ چون همیشه مبلغی از موجودی حساب در پنل کاربری او باقی میماند و مشتری برای استفاده از این موجودی، قطعا خریدهای بعدی را از سایت شما انجام خواهد داد

 

افزونه فارسی کیف پول برای EDD

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، در قسمت تنظیمان EDD، در قسمت درگاه های پرداخت، گزینه جدیدی برای تنظیمات کیف پول انجام می شود که می توانید اطلاعات دقیقتر را در تصویر پیش نمایش مشاهده کنید.

 

توجه داشته باشید برای استفاده از این افزونه، ساختار سایت شما باید طوری باشد که کاربر برای خرید، باید در سایت حساب کاربری داشته باشد.

این نوشته افزونه کیف پول برای EDD برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *