Home » appoint doctor » اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor

اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor

Book My Doctor یک اسکریپت تجاری PHP می باشد که توسط آن می توانید یک سیستم مدیریت بیمارستان و مطب پزشکی راه اندازی کنید. اگر قصد راه اندازی یک سایت (سیستم) در چنین زمینه ای را دارید، پیشنهاد بیست اسکریپت به شما عزیزان، اسکریپت Book My Doctor می باشد. توسط این اسکریپت مسیری نوین را در عرصه پزشکی پیش می روید. مراجعه کنندگان مطب شما و یا بیمارستان می توانند وارد این سایت شده، درخواساسکریت قرار ملاقات کنند و شما توسط سیستم مدیریتی که تهیه شده است، درخواست ها را مدیریت و تایید می کنید.

 

اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor

 

قرار ها را تنظیم کنید و برای مراجعه کنندگان خود زمان معینی تعیین کنید. با استفاده از این سیستم به بیماران و مراجعه کنندگان کمک بزرگی می شود و وقت آن ها صرف منتظر ماندن در بیمارستان و مطب نخواهد شد بلکه در زمان معین مراجعه خواهند کرد. همچنین استفاده از این سیستم حرفه بیشتری را به شغل شما می بخشد.

 

همچنین در بیست اسکریپت قالب ها و اسکریپت های متعددی در این زمینه معرفی و برای دانلود قرار گرفه اند که یکی از انها اسکریپت مدیریت بیمارستان و درمانگاه نام دارد و در سیستم وردپرس همچنین پوسته های زیبای نیز قرار داده شده است که می توان از پوسته دکتر پلاس برای وردپرس یاد کرد.

این نوشته اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *