Home » افزونه تبلیغاتی » ۵ افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس

۵ افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس

امروزه تبلیغات آنلاین به یکی از بهترین راه ها برای معرفی محصولات و خدمات مختلف تبدیل شده است ، چرا که این نوع تبلیغات هزینه ای به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی داشته و بازدهی مناسبی در کوتاه مدت دارد . یکی از دلایلی که افراد به سمت راه اندازی سایت های اینترنتی می روند نیز همین موضوع است ، یک راه کسب درآمد مناسب و مطمئن از فضای اینترنت .

 

 

اضافه کردن تبلیغات به وردپرس یک کار بسیار راحت محسوب می شود ، این کار راحت با استفاده از افزونه های مدیریت تبلیغات وردپرس بسیار آسان تر و صد البته دلچسب تر خواهد شد . تعداد زیادی افزونه تبلیغات برای وردپرس وجود دارد ، انتخاب بین این افزونه ها اغلب کاری سخت می باشد چرا که باید تک تک آن ها را تست کرده و قابلیت های هر یک را مورد بررسی قرار داد . ما این کار را برای شما راحت کرده ایم ، در این مطلب ۵ افزونه مدیریت تبلیغات و مکان های تبلیغاتی برای وردپرس را با هم بررسی کرده و به قابلیت های هر یک اشاره می کنیم .

 

Advanced Advertising System

افزونه Advanced Advertising System یک افزونه قدرتمند برای مدیریت مکان های تبلیغاتی در وردپرس است . اگر قصد فروش مکان های تبلیغاتی در وب سایت خود را دارید ، استفاده از این افزونه حرفه ای به شما پیشنهاد می شود . کنترل کامل روی تبلیغات ، انتخاب نوع چرخش تبلیغات و زمان پایان ، تعیین قیمت برای جایگاه های مختلف تبلیغاتی بر اساس اولویت هر یک ، مدیریت تبلیغ دهندگان ، ساخت کمپین های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان و نمایش آن ها در جایگاه های اختصاصی ، انتخاب مدل جایگاه تبلیغاتی (CPM،CPC،CPP) ، امکان تعیین بودجه محدود برای کمپین ها جهت جلوگیری از کلیک های اسپم ، زمان بندی کمپین ها ، ساخت بنر برای هر کمپین و بسیاری دیگر از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه قدرتمند محسوب می شوند .

برخی از تنظیمات این افزونه ممکن است سخت به نظر برسند ولی در کل این افزونه با تنظیمات آسان و منعطف خود یکی از بهترین گزینه ها برای فروش جایگاه های تبلیغاتی و مدیریت آن ها می باشد .

 

Advanced Ads

افزونه Advanced Ads به شما اجازه می دهد که در محیطی شبیه به ویرایشگر متن وردپرس تبلیغات خود را مدیریت کنید . تبلیغات این افزونه را می توانید در همه صفحه ها و یا صفحه هایی خاص نمایش دهید . یکی دیگر از قابلیت های این افزونه امکان مدیریت نمایش تبلیغات به برخی کاربران خاص است .

از جمله قابلیت های افزونه Advanced Ads می توان به : ایجاد تبلیغات به سادگی ایجاد مطالب وردپرس ، گروه بندی تبلیغات برای نمایش چرخشی آن ها ، امکان نمایش تبلیغات تنها به کاربران وارد شده ، امکان زمان بندی انتشار و نمایش تبلیغات ، پشتیبانی از تبلیغات متنوع (مانند تبلیغات بنری ، تبلیغات با کد اسکریپت ، تبلیغات با فرمت فلش ، تبلیغات با کد کوتاه و …) ، امکان تزریق تبلیغات بین محتوا به صورت خودکار (مثلا نمایش تبلیغات بعد از پاراگراف دوم مطلب ، تبلیغات در فوتر ، هدر و …) ، پشتیبانی از ابزارک ها برای نمایش تبلیغات در ستون های کناری ، امکان نمایش تبلیغات با شرایط منطقی (مثلا در مطالب یک دسته خاص ، مطالب یک برچسب خاص و …) ، امکان مشخص کردن فعال بودن تبلیغات در موبایل ، پشتیبانی از قابلیتی برای جلوگیری از بلاک شدن تبلیغات توسط Ad Block و … اشاره نمود .

 

WordPress Ad Widget

اگر فقط می خواهید که تبلیغات خود را در ابزارک قرار داده و آن را رها کنید ، یا به عبارت دیگر ، نیازی به یک افزونه پیچیده و حرفه ای ندارید ، افزونه WordPress Ad Widget بهترین گزینه برای سایت شماست . نصب این افزونه به مراتب از سایر افزونه های مرتبط آسان تر است و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است . کافی است پس از نصب افزونه به قسمت ابزارک ها مراجعه کرده و ابزارک مربوطه را در مکان دلخواه خود قرار دهید ، تصویری را به عنوان تبلیغ آپلود کرده و لینک آن را نیز وارد کنید . به همین راحتی ، کلیه این مراحل کمتر از دو دقیقه انجام خواهد شد .

WordPress Ad Widget یک ابزارک دیگر نیز در اختیار شما قرا می دهد که با استفاده از ان می توانید کدهای تبلیغاتی خود را نیز نمایش دهید .

 

Meks Easy Ads Widget

افزونه Meks Easy Ads Widget یک افزونه ساده و کاربردی دیگر برای مدیریت تبلیغات در سایت های وردپرسی است . این افزونه به شما امکان می دهید که تبلیغات بنری را در کنار یکدیگر بدون نیاز به کدنویسی قرار دهید . با این قابلیت می توانید تبلیغات بیشتری در ستون های کناری خود قرار داده و درآمد بیشتری کسب کنید !

امکان اضافه کردن بی نهایت تبلیغ ، استفاده از سایز های پیش فرض یا انتخاب سایز دلخواه بنرهای تبلیغاتی ، مرتب سازی و نمایش تبلیغات به صورت تصادفی با هر بار بارگزاری صفحه ، نمایش چرخشی تبلیغات از جمله قابلیت های کلیدی افزونه Meks Easy Ads Widget می باشند .

 

WP Advertize It

WP Advertize It یک افزونه کاربردی دیگر برای نمایش تبلیغات در وب سایت های وردپرسی است . تنها کاری که باید انجام بدهید این است که کد تبلیغاتی را در تنظیمات افزونه وارد کرده و مکان نمایش آن را انتخاب کنید ، افزونه به صورت خودکار تبلیغات شما را در مکان انتخاب شده نمایش خواهد داد .

تعداد زیادی مکان برای نمایش تبلیغات وجود دارد ، از جمله : صفحه اصلی زیر عنوان  ، صفحه مطالب زیر عنوان ، بعد از اولین پاراگراف مطلب ، وسط مطلب ، قبل از آخرین پاراگراف مطلب ، بعد از محتوای مطلب ، بعد از دیدگاه ها ، بعد از فوتر ، ابزارک اختصاصی برای نمایش در ستون های کناری و …

صفحه تنظیمات این افزونه ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ولی این گونه نیست و شما به راحتی می توانید تبلیغات خود را مدیریت کرده و مکان نمایش مناسب را انتخاب کنید .

افزونه های معرفی شده در این لیست به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهتر تبلیغات سایت وردپرسی خود را مدیریت کرده و درآمد های خود را از طریق تبلیغات افزایش دهید !

 

افزونه ی مورد علاقه شما را از قلم انداخته ایم ؟ همین حالا آن را از طریق فرم دیدگاه های این مطلب با ما و کاربران به اشتراک بگذارید .

این نوشته ۵ افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *