Home » comments » نحوه ساخت صفحه آخرین دیدگاه ها در وردپرس

نحوه ساخت صفحه آخرین دیدگاه ها در وردپرس

نمایش آخرین دیدگاه های ارسالی سایت به کاربران باعث افزایش تعامل آن ها با وب سایت شما و افزایش ترافیک خواهد شد . خود وردپرس ابزارکی را برای اینکار در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید چند دیدگاه اخیر سایت خود را در ستون های کناری و سایر قسمت های ابزارک پذیر سایت خود نمایش دهید .

 

در این مطلب به شما راهی را آموزش می دهیم که با استفاده از آن می توانید یک صفحه جداگانه برای نمایش آخرین دیدگاه های سایت وردپرسی خود ایجاد کنید . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

 

 

دیدگاه ها نقش مهمی را در پیشرفت وب سایت شما ایجاد می کنند . این بخش به شما امکان می دهد که با کاربران خود بحث کرده و سایت خود را به یک سایت پویا و به روز تبدیل کنید .

 

همان طور که گفته شد وردپرس به صورت پیشفرض این امکان را به شما می دهد که آخرین دیدگاه ها را در سایت خود نمایش دهید ولی قبول کنید که این امکان چندان جذاب نبوده و با محدودیت هایی همراه است . به همین دلیل به جای استفاده از ابزارک آخرین دیدگاه از برگه آخرین دیدگاه ها استفاده می کنیم .

 

ساخت برگه آخرین دیدگاه ها

به عنوان اولین قدم افزونه Decent Comments را نصب کرده و آن را فعال کنید . این افزونه بدون هیچ تنظیماتی کار می کند ، به این معنا که بلافاصله پس از فعال سازی می توانید از آن استفاده نمایید .

بعد از این کار یک برگه جدید در قسمت برگه ها ایجاد کرده و عنوان دلخواه خود را برای آن مشخص کنید . حالا در قسمت محتوای برگه کد کوتاه زیر را وارد کنید .

 

[decent-comments/]

 

اگر برگه را مشاهده کنید متوجه می شوید که با این کد کوتاه تنها ۵ دیدگاه اخیر نمایش داده می شوند . خوشبختانه افزونه Decent Comments دارای پارامترهای کاربردی است که با استفاده از آن ها می توانید نحوه نمایش دیدگاه ها را در برگه شخصی سازی کرده و مطابق با نیاز خود ویرایش کنید .

 

به عنوان مثال با استفاده از کد زیر می توانید تعداد دیدگاه های قابل نمایش و سایز آواتار را مشخص نمایید :

 

[decent-comments number="30" avatar_size="64" /]

 

در این مثال ۳۰ دیدگاه نمایش داده شده و سایز آواتار نمایشی هم ۶۴ پیکسل خواهد بود .

برای اطلاع از سایر پارامترهای موجود صفحه توضیحات افزونه را مشاهده کنید .

 

برای هماهنگی کامل افزونه با قالب شما ممکن است نیاز باشد اندکی خلاقیت به خرج داده و کدهای CSS سفارشی بنویسید !

این نوشته نحوه ساخت صفحه آخرین دیدگاه ها در وردپرس برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *