Home » age restriction » افزونه ایجاد پنجره پاپ آپ در سایت های وردپرس Popup Maker

افزونه ایجاد پنجره پاپ آپ در سایت های وردپرس Popup Maker

یکی از روش های آگاه سازی کاربران سایت در موارد مختلف استفاده از پنجره های پاپ آپ می باشد امروز می خواهیم برای شما افزونه ای در این زمینه معرفی کنیم افزونه وردپرس Popup Maker یکی از متنوع ترین پلاگین ها در زمینه ی ایجاد پنجره در سایت می باشد . به کمک افزونه وردپرس Popup Maker می توانید لیست مشترکین ایمیل سایتتان را گسترش دهید , تعداد لایک های اکانت فیس بوکتان را افزایش دهید و یا برای محتوای سایتتان محدودیت نمایش بگذارید  .

 

 

از افزونه ی وردپرس Popup Maker می توانید در جهت افزایش اعضای سایتتان , افزایش تعامل با کاربران سایت و ارتقای امکانات سایتتان استفاده کنید . افزونه Popup Maker دارای طیف گسترده ای از تنظیمات سفارشی می باشد و شما می توانید انواع مختلفی از قالب ها را برای پنجره در نظر بگیرید .

 

از دیگر امکانات افزونه وردپرس Popup Maker امکان ایجاد اسلایدر برای نمایش مطالب مرتبط می باشد همچنین می توانید اطلاعیه های مورد نظرتان را در قالب یک بنر در سایت به نمایش بگذارید .

 

ویژگی های کلی افزونه Popup Maker :

  • قابلیت سفارشی سازی قالب های پنجره ی پاپ آپ
  • ویرایشگر محتوای WYSIWYG : امکان استفاده از شورت کد و هر گونه محتوای دیگری
  • امکان تعیین محل قرار دادن محتوای پنجره ها در صفحات مختلف سایت :  امکان نمایش پنجره در یک یا تمامی صفحات سایت
  • تم ساز ویژوال : سفارشی کردن هر جنبه بصری از پنجره ها برای هماهنگی پنجره ها با قالب وبسایت بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی
  • تعیین محل کلیک برای باز شدن پنجره ی پاپ آپ : به هنگام کلیک روی منو ها , سایدبار های سایت , محتوای سایت , پاورقی سایت , دکمه ها و …
  • امکان تنظیم باز شدن اتوماتیک پنجره ی پاپ آپ برای کاربران سایتتان
  • و …

این نوشته افزونه ایجاد پنجره پاپ آپ در سایت های وردپرس Popup Maker برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *