Home » توییتر » توییتر و برنامه های جدیدش برای جذب کاربران بیشتر

توییتر و برنامه های جدیدش برای جذب کاربران بیشتر

تویتتر طی چند سال گذشته سعی داشت افکار عمومی را قانع نماید که عدم رشد سریع تعداد کاربرانش مسئله ی ناخوشایندی محسوب نمی گردد زیرا جامعه ی مراجعه کننده به صفحات این سرویس اینترنتی بسیار گسترده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

این شرکت می گوید ماهانه میلیون ها نفر که عضو توییتر نیستند توییت ها را مشاهده و آنها را می خوانند و البته ناگفته نماند که کمپانی مذکور قصد دارد شیوه هایی جدید را به کار بسته و افرادی که در میان قشر یاد شده جای می گیرند را، بدل به کاربرانی فعال نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این برنامه و تلاش جدید از همین امروز و با ارائه ی صفحه خانگی جدید توییتر برای کسانی که در این سرویس آنلاین عضو نیستند آغاز گشته است. هر ماه بیش از ۵۰۰ میلیون نفر به توییتر سر می زنند بدون اینکه به آن لاگین نمایند و جالب است بدانید که ۱۲۵ میلیون مورد از این مراجعات به صورت مستقیم و با تایپ آدرس Twitter.com صورت می گیرد.

در همین راستا و از امروز به بعد کسانی که در سرویس پیش تر اشاره شده ثبت نام نکرده اند و عضوش نیستند، هنگام مراجعه به صفحه خانگی آن تایم لاینی دسته بندی شده بر اساس بخش های مختلف و جذاب سرزمین توییتر را مشاهده خواهند نمود. این بخش ها و دسته بندی ها شامل اطلاعات و توییت های مرتبط به خوانندگان سبک موسیقی پاپ، حیوانات جذاب، اخبار فضایی، اخبار دنیای تجارت و… می گردند.

وقتی روی یک دسته بندی کلیک کنید با تایم لاینی از توییت های مختلف اشتراک های گوناگون که توسط توییتر برگزیده شده اند مواجه خواهید گشت.

هدف اصلی در این است تا افرادی که در شبکه ی اجتماعی مورد بحث عضو نیستند نیز رفته رفته عادت کنند که برای مشاهده و آگاهی از اخبار و مکالمات رد و بدل شده بین کاربران حائز اهمیت، به صفحه خانگی جدید رجوع نمایند.

توییتر از دنبال کردن روش مذکور به دو شیوه منفعت می برد؛ اول اینکه می تواند تبلیغات خودش را نمایش داده و به درآمدزایی بپردازد و ضمناً شاید موفق شود اندک اندک نفرات مراجع کننده غیر عضو را وسوسه نموده و آنها را بدل به کاربرانی فعال کند.

۲۰۰ میلیون فرد غیر عضو مستقیماً و هر ماه به پروفایل های کاربران توییتر رجوع و اطلاعات موجود در آنها را مطالعه می نمایند؛ مدیران سرویس مورد اشاره بر این باور هستند بدل کردن تعداد محدودی از این کاربران به اعضای فعال، می تواند اثر چشم گیری بر رشد کلیت سرویس داشته باشد.

در صفحه خانگی جدید یک نوار جستجو نیز گنجانده شده که در حین استفاده از آن پیشنهاداتی در مورد موضوعات مهم و هشتگ های با اهمیت ارائه می شود. این صفحه فعلا برای کاربران حاضر در ایالات متحده که از کامپیوتر استفاده می کنند به نمایش در می آید، هر چند که توییتر در پستی بر روی وبلاگش اشاره نموده مشغول آزمون و خطا کردن در رابطه با طراحی آن است و در آینده عموم کاربران قادر به مشاهده اش خواهند بود.

The post توییتر و برنامه های جدیدش برای جذب کاربران بیشتر appeared first on دیجیاتو.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *