Home » اسکریپت php » اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp

اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp

Uhelp نام یک اسکریپت تجاری بر پایه php است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم تیکت پشتیبانی برای مدیریت و پاسخگویی به مشتریان خود راه اندازی کنید. این اسکیپت یکی از بهترین سیستم های پشتیبانی و مدیریت مشتریان است که درخواست های مشتریان را پیگیری می کند و مشکلات مشتریان را بر اساس نوع موضوع، اولویت و دسته بندی حل می کند. همچین به مشتریان اجازه می دهد تا خدمات را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند و در عین حال درخواست های خود را پیگیری کنند. در واقع سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp یک نرم‌افزار Helpdesk است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا پشتیبانی و خدمات مشتری خود را بهبود ببخشند تا مشتریان بتوانند درخواست‌های خود را به ساده ترین شکل ممکن برای آن ها ارسال کنند و تیم پشتیبانی آن ها به سرعت به مشتریان پاسخ دهند و مشکلاتشان را حل کنند.

اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp

از مهم ترین قابلیت های اسکریپت Uhelp می توان به قابلیت مدیریت آسان درخواست‌های مشتریان، قابلیت دسته بندی پاسخ‌ها، قابلیت پیگیری وضعیت هر درخواست، دارای سیستم گزارش دهی و آمارگیری پیشرفته برای بهبود عملکرد تیم پشتیبانی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. Uhelp یک اسکریپت ۱۰۰ درصد واکنشگرا می باشد که با تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است و در تمامی این دستگاه ها وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. در ادامه مطلب به برخی دیگر از اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp

  • امکان پشتیبانی چند زبانه
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان
  • پشتیبانی از بارگذاری فایل برای مشتریان
  • امکان اختصاص دادن اولویت به تیکت‌ها
  • امکان تعیین سطح دسترسی کاربران
  • امکان اختصاص دادن تیکت به کاربر خاص
  • امکان تعیین وضعیت برای هر تیکت
  • امکان ارسال پاسخ‌های پیش‌فرض به مشتریان
  • پشتیبانی از وضعیت‌های مختلف برای تیکت‌ها (در حال بررسی، در حال پیگیری، بسته شده و …)
  • امکان ارسال کامنت برای هر تیکت
  • قابلیت نمایش تاریخچه تیکت‌ها
  • امکان تعیین پاسخ‌های متناسب با هر وضعیت تیکت
  • پشتیبانی از گزینه‌های جستجوی پیشرفته
  • امکان ارسال پیام به چند کاربر به صورت همزمان
  • پشتیبانی از دسترسی به پیام‌های ارسالی و دریافتی در هر تیکت
  • امکان ارسال اعلانات به کاربران
  • امکان نمایش آیکون‌های متفاوت برای هر وضعیت تیکت
  • امکان ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان
  • پشتیبانی از ارسال پیام خصوصی به کاربران
  • قابلیت تعریف سوالات متداول
  • امکان ایجاد تیم‌های پشتیبانی مختلف
  • قابلیت ارسال پیام به کاربر در صورتی که تیکت بیش از مدت زمان مشخصی باشد
  • امکان تنظیم پاسخ‌های خودکار برای سوالات متداول
  • پشتیبانی از ورود و خروج کاربران به سیستم
  • قابلیت اختصاص دادن دسترسی به بخش‌های مختلف برای کاربران
  • امکان تغییر تنظیمات سیستم به صورت پویا
  • پشتیبانی از ارسال ایمیل به کاربر در صورت بروز خطا
  • امکان ارسال ایمیل یادآوری به کاربران
  • امکان تنظیم پیام‌های خطای سفارشی
  • قابلیت تنظیم تاریخ پایان برای هر تیکت
  • ارسال اعلان به کاربر هنگام ایجاد تیکت
  • و بسیاری امکانات دیگر

نوشته اسکریپت سیستم تیکت پشتیبانی Uhelp اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *