Home » افزونه Support Genix » افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix

افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix

Support Genix نام یک افزونه پیشرفته و کارآمد برای مدیریت درخواست های پشتیبانی و تیکت ها در سایت های وردپرسی است. این افزونه به کسب وکارها و سایت های ارائه دهنده خدمات این امکان را می دهد که یک سیستم پشتیبانی قوی و سازماندهی شده را بدون نیاز به استفاده از پلتفرم های خارجی، مستقیماً در وب سایت خود پیاده سازی کنند. با استفاده از Support Genix، مشتریان می توانند به راحتی درخواست های پشتیبانی خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

یکی از ویژگی های بارز افزونه Support Genix سادگی و کاربرپسندی آن است. رابط کاربری افزونه به گونه ای طراحی شده که هم مدیران سایت و هم کاربران نهایی به راحتی می توانند با آن کار کنند. کاربران می توانند از طریق داشبورد وردپرس خود، درخواست های پشتیبانی خود را ثبت کرده و وضعیت آن ها را از همان مکان پیگیری کنند. از سوی دیگر، مدیران سایت می توانند تمامی تیکت ها را به صورت منظم و دسته بندی شده مشاهده کرده و به آن ها پاسخ دهند.

افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix

افزونه Support Genix دارای قابلیت های متعددی است که به بهبود فرآیند پشتیبانی کمک می کنند. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان تعیین اولویت برای تیکت ها، امکان اختصاص تیکت ها به کارکنان مختلف و تنظیم وضعیت های مختلف (مانند باز، بسته، در انتظار پاسخ) برای تیکت ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی های افزونه Support Genix می توان به امکان ارسال اطلاعیه و هشدار از طریق ایمیل اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اطلاع می دهد که تیکت آن ها دریافت شده است یا به روزرسانی جدیدی در تیکت آن ها انجام شده است.

 

افزونه Support Genix یک افزونه کاملا واکنشگرا می باشد که با انواع دستگاه های مختلف از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix

  • امکان تنظیم زمان بسته شدن خودکار برای تیکت ها
  • امکان تهیه پاسخ های آماده برای تیکت ها
  • دارای صندوق ورودی نامحدود
  • امکان مدیریت کاربران و نمایندگان
  • امکان انتقال تیکت خود به نمایندگی یا بخش دیگری
  • امکان تنظیم نوع آپلود فایل برای جلوگیری از آپلود فایل های مخرب
  • امکان ادغام سیستم تیکت با CRM یا ابزارهای شخص ثالث
  • امکان ردیابی و نظارت لحظه ای تیکت ها
  • امکان نمایش وضعیت آنلاین و آفلاین بودن کارکنان پشتیبانی
  • امکان تنظیم ساعت کاری برای پاسخدهی به تیکت ها
  • ارائه پروفایل کاربری به کارکنان بخش پشتیبانی
  • سازگار با قالب های راستچین
  • امکان سفارشی سازی قالب ایمیل
  • سازگار با WordPress 5.9 و بالاتر
  • سازگار با انواع مرورگرها مانند: فایرفاکس، سافاری، اپرا، کروم، اج
  • و بسیاری مکانات دیگر

نوشته افزونه تیکت پشتیبانی برای وردپرس Support Genix اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *