Home » افزونه Support Ticket Management System » افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی وردپرس Support Ticket Management System

افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی وردپرس Support Ticket Management System

Support Ticket Management System نام یک افزونه کاربردی و قدرتمند برای وردپرس است که با استفاده از آن می توانید در وب سایت وردپرسی خود امکان ارسال و دریافت تیکت های پشتیبانی را فراهم کنید و به راحتی آن ها را مدیریت کنید. با استفاده از این سیستم، می توانید درخواست های پشتیبانی مشتریان خود را مانند یک مدیر حرفه ای مدیریت کنید. این افزونه به گونه ای ساخته شده است که هر شرکت و کسب و کاری صرف نظر از اینکه چقدر کوچک یا بزرگ است می تواند از آن استفاده کند.

 

افزونه Support Ticket Management System امکان ایجاد بی نهایت حساب نماینده و پشتیبان را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این می توانید تمام گزارش ها و داده ها را به صورت گرافیکی نشان دهید و خدمات خود را مانند یک حرفه ای تجزیه و تحلیل کنید. آمارهای مختلف در مورد تیکت ها، نمایندگان، گروه ها، بازخوردها، رتبه بندی ها، مشتریان و غیره را می توان به صورت گرافیکی با این افزونه مشاهده کرد.

افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی وردپرس Support Ticket Management System

شما می توانید با ایجاد گروه های عامل، نمایندگان خود را مدیریت کنید. Agent Groups را می توان با موضوعات تیکت ترسیم کرد. تیکت ها را می توان به گروه های نماینده یا مدیران گروه برای تخصیص آسان تر اختصاص داد. گروه هایی از بخش های مختلف بسازید و برای پردازش سریع تر و آسان تر تیکت، آنها را بر اساس موضوع بررسی کنید.

 

ماژول بازخورد کاربر افزونه Support Ticket Management System کمک می کند هنگامی که یک تیکت حل شد، یک ایمیل برای کاربر خود ارسال کنید و در مورد پشتیبانی دریافت شده بازخورد بخواهید. کاربر می تواند امتیاز و نظر خود را بنویسد. افزونه Support Ticket Management System یک افزونه کاملا واکنشگرا است که با تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی برای وردپرس Support Ticket Management System اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی وردپرس Support Ticket Management System

  • امکان ارسال اعلان های ایمیل در مراحل مختلف تیکت
  • امکان پیکربندی تمام ایمیل های ارسالی از پنل تنظیمات افزونه
  • امکان تعیین خودکار پشتیبان برای هر تیکت
  • امکان تخصیص هر پشتیبان به یک دسته بندی خاص
  • شامل ماژول ورود و ثبت نام کاربر
  • شامل فایل زبان برای ترجمه
  • امکان لیست کردن و مرتب سازی تیکت ها
  • امکان پاسخ دهی به تیکت ها مستقیما از طریق ایمیل
  • امکان علامت گذاری تیکت های حل شده به عنوان بسته پس از یک دوره زمانی مشخص
  • شامل ماژول FAQ (سوالات متداول) داخلی
  • سازگار با وردپرس ۴٫۹ و بالاتر
  • سازگار با WooCommerce 6 و بالاتر
  • امکان ادغام IMAP
  • امکان ایجاد نقش های مختلف کاربری
  • پشتیبانی از WPML
  • سازگار با انواع مرورگرها مانند: IE9، IE10، IE11، Firefox، Safari، Opera، Chrome، Edge
  • و بسیاری امکانات دیگر

نوشته افزونه سیستم مدیریت تیکت های پشتیبانی وردپرس Support Ticket Management System اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *