Home » اسکریپت Deskzai » اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ Deskzai

اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ Deskzai

Deskzai نام یک اسکریپت تجاری بر پایه php است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم پشتیبانی مشتری و مدیریت تیکت مبتنی بر وب راه اندازی کنید. این اسکریپت با هدف فراهم کردن یک راهکار کامل و قدرتمند برای مدیریت پشتیبانی مشتریان طراحی شده است که به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا فرآیند پشتیبانی و مدیریت تیکت ها را بهبود بخشند و به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

 

اسکریپت Deskzai به کاربران اجازه می دهد تا تیکت های پشتیبانی را دریافت، مدیریت و پاسخ دهند. این اسکریپت شامل قابلیت‌هایی مانند مدیریت صندوق ورودی تیکت ها، تخصیص تیکت ها به اعضای مختلف تیم، پیگیری وضعیت تیکت ها، ارسال پیام های داخلی و ایمیل، ارسال فایل های ضمیمه و سیستم گزارشگیری جامع می باشد.

 

با استفاده از اسکریپت Deskzai، تیم های پشتیبانی قادر خواهند بود تیکت ها را به صورت موثرتری مدیریت کنند. این سیستم به آن ها امکان می دهد تا تیکت ها را به صورت مرتب و بر اساس الویت ها دسته بندی کنند و در نتیجه زمان و تلاش بیشتری را به پرسش ها و مشکلاتی که نیازمند رسیدگی فوری دارند، اختصاص دهند.

اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ Deskzai

پایگاه دانش اسکریپت Deskzai به کسب وکارها اجازه می دهد تا مقالات آموزنده ایجاد و نگهداری کنند. امکان تغییر تنظیمات ساعت کاری در دسترس بودن پشتیبانی با ساعات عملیاتی را به مخاطبان نشان می دهد. با این اسکریپت امکان تبدیل ایمیل به تیکت نیز فراهم شده است. ویژگی AI Ticket Reply پاسخ دهی به تیکت ها را خودکار می کند و ویژگی Collision Detection از همپوشانی در پاسخ ها جلوگیری می کند.

 

اسکریپت Deskzai یک اسکریپت کاملا واکنشگرا است که با تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت سیستم پشتیبانی مشتریان و مدیریت تیکت Deskzai اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات اسکریپت سیستم پشتیبانی مشتریان و مدیریت تیکت Deskzai

  • دانش محور
  • ارائه پورتال تیکت کاربر
  • امکان تخصیص تیکت ها به کارشناسان
  • دارای سیستم اضافه کردن برچسب
  • امکان افزودن یادداشت به تیکت ها
  • امکان ارسال پاسخ فوری
  • امکان سفارشی سازی قالب های ایمیل
  • امکان رتبه بندی کارشناسان
  • امکان ارسال اطلاعیه ها
  • امکان تخصیص فعالیت ها به کارشناسان
  • امکان مدیریت نقش ها و مجوزها
  • امکان ردیابی آدرس IP مشتری
  • امکان مشاهده تاریخچه تیکت های قبلی مشتریان
  • دارای سیستم چت
  • اداغام شده با گپ GPT Api
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس
  • ارسال اعلان زنده
  • پشتیبانی از Google Captcha
  • دارای فرم تماس
  • امکان پاکسازی کش برنامه
  • پشتیبانی از نسخه راستچین
  • امکان ورود به سیستم با حساب شبکه های اجتماعی
  • دارای حالت تاریک و روشن
  • شامل فایل زبان برای ترجمه
  • دارای حالت تعمیر و نگهداری
  • امکان سفارشی سازی تنظیمات پوسته
  • پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای
  • و بسیاری امکانات دیگر

نوشته اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ Deskzai اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *