آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
یکی از روش هایی که میتواند باعث جذب ترافیک و فروش محصولات شود استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، فیسبوک، تلگرام و . . . باشد روشی بدون هزینه و فوق العاده کاربردی که متاسفانه خیلی از وب سایت های ایرانی از این روش برای جذب ترافیک استفاده نمیکنند چند روز پیش با کتابی برخوردم که در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی بود با اینکه کتاب کامل و جامعی در این زمینه نیست اما برای مقدمه به نظرم کتاب خوبی هست که پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید . این کتاب در راستای آشنایی مخاطبان با بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیرات شگفت انگیز آن بر میزان فروش تهیه شده است.
بازاریابی رسانههای اجتماعی :
بازاریابی رسانههای اجتماعی، به دست آوردن ترافیک وب سایت و یا کسب توجه به یک موضوع از طریق رسانه های اجتماعی است. برنامههای بازاریابی شبکههای اجتماعی معمولا تمرکز بر تلاش برای ایجاد محتوایی دارند که بواسطه آن بتوانند توجه مخاطبین را در آن پلتفرمها جلب و خوانندگان را تشویق به اشتراکگذاری آن در بین شبکههای اجتماعی کنند. تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی (eWoM) منجر شده اشاره به هرگونه اظهارنظری دارد که مصرفکنندگان از طریق اینترنت (به عنوان مثال وب سایتها، شبکههای اجتماعی، پیامهای فوری، فیدهای خبری) در رابطه با یک رخداد، کالا، خدمات، برند یا شرکت به اشتراک میگذارند. زمانی که پیام اشاره شده از کاربری به کاربر دیگر پخش و برفرض پیچیده شود، چون از یک منبع شخص ثالت و موثق میآید، نتیجه آن شکلگیری نوعی بازاریابی در رسانه به دست آورده شده در عوض رسانه پولی، است.