Home » افزونه Woocommerce Store Credit » افزونه اعتبار هدیه به مشتریان و کاربران ووکامرس WooCommerce Store Credit

افزونه اعتبار هدیه به مشتریان و کاربران ووکامرس WooCommerce Store Credit

افزونه WooCommerce Store Credit یک پلاگین دادن اعتبار هدیه به مشتریان فروشگاه ووکامرس یا فروش اعتبار به مشتریان برای خرید محصولات می باشد. کوپن‌های شخصی و کارت‌های هدیه راه خوبی برای هک کردن مقاومت ذهنی مشتریان و ترغیب آنها به خرید محصولات شما هستند. کوپن های اعتبار فروشگاه واقعاً برای پیشبرد فروش شما مؤثر هستند و اعتبار فروشگاه WooCommerce ساده ترین و مؤثرترین راه برای انجام آن است. با کمک این افزونه شما میتوانید برای مشتریان خود اعتبار بفرستید تا در خریدهای بعدی از آن استفاده کنند یا به آنها اجازه دهید اعتباری به شخصی دیگر هدیه دهند. در صورتی که برای مشتریانتان با ایمیل ارسال بکنید وقتی که کاربر روی آن لینک کلیک بکند خودکار اعتبار هدیه برای او در سبد خرید اعمال می شود.

افزونه اعتبار هدیه به مشتریان و کاربران ووکامرس WooCommerce Store Credit

افزونه WooCommerce Store Credit به مشتریان این امکان را می دهد که آنها برای شخصی دیگری کوپن اعتبار هدیه خریداری کنند و برای او ارسال کنند، همچنین شما میتوانید به مشتریان خودتون محصولات دارای اعتبار فروشگاه به فروش برسانید، مثلا میدونید محصولات اعتباری رو با تخفیف عرضه بکنید و مشتری آنها را خریداری بکند و مشتری با قیمت تخفیف خورده خریداری می کند اما با قیمت اصلی محصول اعتبار را دریافت می کند. افزونه اعتبار فروشگاه ووکامرس به شما قابلیت ارسال اعتبار هدیه از مدیریت را می دهد و کاربران این اعتبارات هدیه را میتوانند در بخش داشبورد در قسمت حساب کاربری خودشون مشاهده بکنند.

 

برخی از امکانات افزونه اعتبار هدیه به مشتریان و کاربران ووکامرس WooCommerce Store Credit

  • کوپن های اعتبار فروشگاه به مشتریان شما اجازه می دهد تا چندین خرید انجام دهند تا زمانی که اعتبار آنها تمام شود یا کوپن منقضی شود.
  • در صورت بروز مشکل در محصول یا خدمات شما، شما میتوانید مبلغ مرجوعی را به عنوان کارت بازپرداخت یا جبران خسارت با دادن اعتبار هدیه استفاده کرد.
  • امکان فروش کوپن های اعتباری فروشگاه برای استفاده خود یا به عنوان کارت هدیه به مشتریان
  • قابلیت خرید چندگانه در هر کوپن یا محدود کردن استفاده از آن
  • امکان محدود کردن کوپن اعتبار به دسته ها یا محصولات خاص
  • اعمال به حمل و نقل : همانطور که از نام آن مشخص است، فعال کردن این تنظیم امکان اعمال اعتبار باقیمانده به هزینه های حمل و نقل را فراهم می کند.
  • فرمت کد کوپن : این تنظیم به شما امکان می دهد قالب کد کوپن را سفارشی کنید.در صورت تمایل، می توانید یک پیشوند یا یک پسوند به کد تولید شده اضافه کنید.
  • و..

نوشته افزونه اعتبار هدیه به مشتریان و کاربران ووکامرس WooCommerce Store Credit اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *