Home » کسب درآمد » کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

کسب درآمد از اینترنت چیست؟
در دنیای امروز این عبارت یعنی کسب درآمد از اینترنت زیاد به گوشمان می‌خورد. کسب درآمد آنلاین یعنی درآمدی که در اینترنت و بدون حضور در محیطی خاص، به کمک یک کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه که به اینترنت متصل است بدست می‌آید.

 

چرا کسب درآمد از اینترنت؟
افراد زیادی هستند که به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند اما از مزایای آن اطلاع درستی ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به برخی از مزایایی که کسب درآمد و کسب درآمد از وردپرس در اختیار ما می‌گذارند، اشاره کنیم.

 

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسامکان شروع با سرمایه اندک (یا بدون سرمایه گذاری): یکی از مزایای مهم کسب و کارهای آنلاین، امکان راه اندازی آن با هزینه‌ای بسیار کمتر از کسب و کارهای سنتی است. در این روش شما می‌توانید حتی با سرمایه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسمدیریت در هر موقعیت و مکانی: بر خلاف کسب و کارهای سنتی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، شما می‌توانید تجارت آنلاین خود را از هر نقطه‌ای در دنیا مدیریت کنید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسمشتریان فرا منطقه‌ای: یکی دیگر از مزایای کسب درآمد از اینترنت، امکان ارائه خدمات به همه افراد، فارغ از موقعیت مکانی‌شان است. شما محدود به منطقه خاصی نیستید و می‌توانید محصول و خدمات خود را به کل شهر، کشور و یا حتی دنیا ارائه دهید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسارائه خدمات ۲۴ ساعته: آیا تا به حال فروشگاهی را دیده‌اید که بصورت شبانه روزی کار کند؟ شما یک فروشگاه شبانه روزی باشید! با داشتن یک کسب و کار آنلاین می‌توانید بدون وقفه در دسترس باشید و فعالیت کنید. یعنی حتی در ساعاتی از نیمه شب که روحتان هم خبر ندارد، می‌توانید فروش داشته باشید.


کسب درآمد از اینترنت با وردپرسسرعت بالا:
 از طریق کسب و کار آنلاین، می‌توانید در لحظه و بصورت آنی به مشتریان خود پاسخ دهید که این منجر به اعتماد و انگیزه بیشتر مشتری می‌شود.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسحذف کاغذ بازی: تمام کارهای خود را بصورت دیجیتال انجام دهید. نه حجمی از قفسه و کمد خود را پر می‌کنید و نه زمانی صرف فاکتورهای کاغذی می‌کنید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسارتباط پیوسته با مشتری: شما می‌توانید عملکرد مشتریان کسب و کار آنلاین خود را بصورت مستمر پیگیری کنید. این کار باعث افزایش رضایت‌مندی مشتری شده و در نهایت موجب کسب درآمد از اینترنت می‌شود.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسمدیریت راحت و جامع: شما به عنوان مدیر کسب و کار آنلاین، می‌توانید به سادگی بر روی کل پروسه ارائه کالا یا خدمات نظارت مستقیم داشته باشید و به راحتی گزارش‌های دقیق از عملکرد آن را دریافت کنید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسافزایش روز به روز گرایش مردم به خرید اینترنتی: خوشبختانه در سال‌های اخیر، استقبال مردم از فروشگاه‌های اینترنتی رو به افزایش بوده و مزیت‌های خرید اینترتی برای بسیاری از افراد جامعه نهادینه شده که این بستری مناسب برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین را فراهم می‌کند.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرستبلیغات و جذب مشتری با هزینه کمتر: در مقایسه با فعالیت‌های تجاری سنتی، در کسب و کارهای آنلاین، مارکتینگ و جذب مشتری به مراتب با هزینه کمتری انجام می‌شود. همین عامل خود شوق گرایش به سمت کسب درآمد از اینترنت را فراهم می‌کند.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسارائه ی خدمات در حجم انبوه: با استفاده از بستر وب، می‌توانید خدمات خود را بصورت همزمان به هزاران نفر ارائه دهید.

 

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسچند برابر کردن درآمد: اگر شما یک فروشگاه سنتی داشته باشید، بزرگتر کردن آن بسیار پرهزینه و زمانبر است. اما در کسب و کارهای اینترنتی با چند کلیک می‌توانید بخش جدیدی را به فروشگاه خودتان اضافه کنید.

 

کسب درآمد از اینترنت با وردپرسو…

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

کسب درآمد از اینترنت برای چه کسانی مناسب است؟

می‌خواهید درآمد اینترنتی داشته باشید؟ دوست دارید در خانه خودتان کسب درآمد کنید؟ به طور کلی کسب درآمد از اینترنت را به افراد زیر پیشنهاد می‌کنیم:

  • دانشجویان
  • خانه داران
  • دانش آموزان و نوجوانان
  • کارمندانی که به دنبال کار پاره وقت برای پوشش هزینه های زندگی هستند.
  • معلمان و مدرسان.
  • افراد جویای کار در منزل.
  • و خلاصه همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت و از همه مهم‌تر کسب درآمد از وردپرس

یک سوال مهم؟

من دانش برنامه نویسی یا طراحی سایت ندارم، چگونه می‌توانم وبسایتی راه‌اندازی کرده و کسب درآمد از اینترنت را آغاز کنم؟!

 

جای هیچ‌گونه نگرانی نیست! همه افراد مهارت برنامه نویسی و طراحی وبسایت از پایه را ندارند. اما این به این بدان معنا نیست که باید بیخیال کسب درآمد از اینترنت و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین شوند. پس چه باید کرد؟

 

با کمک وردپرس و آموزش‌های وردپرس می‌توان به این مهم دست یافت. یعنی بدون دانش برنامه‌نویسی وبسایت خود را طراحی کنید و کسب و کار اینترنتی را محیا سازید.

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

چگونه می‌توانیم از طریق اینترنت کسب درآمد کنیم؟

حال رسیدیم به مهم‌ترین قسمت. اینکه چطور کسب درآمد کنیم؟ کسب درآمد بی دردسر و بدون زحمت، همیشه یکی از وسوسه انگیزترین پیشنهادها برای انسان بوده. آیا می‌توان بدون زحمت به نتیجه رسید؟ پاسخ بله و خیر است! هیچ موفقیتی بدون زحمت امکان‌پذیر نیست اما شاید آن‌قدری که ما فکر می‌کنیم سخت نباشند. با وجود فراگیری سیستم‌های بسیار پر قدرت مثل وردپرس، می‌توان کسب و کاری را با زحمت بسیار کمتر از انتظار راه اندازی کرد.

 

در ادامه به تعدادی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت اشاره می‌کنیم:

فروش محصول را آغاز کنید

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از وردپرس، فروش کالای فیزیکی است. شما می‌توانید به راحتی با وردپرس و انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس ، یک سایت زیبای فروشگاهی با امکان درگاه مستقیم بانکی داشته باشید و به فروش انواع کالاها مشغول شوید. به طور کلی می‌توانیم فروش اینترنتی کالا را به دو دسته تقسیم کنیم: ۱-کالاهای ساخت خودمان. ۲-کالاهای ساخت دیگران.

 

شما هم می‌توانید کالاهایی که خودتان قادر به تولیدشان هستید را به فروش برسانید و هم بصورت خرده فروشی (مانند تمام سایت‌های فروشگاهی دیجی‌کالا، آمازون و..) انواع کالاهای مختلف تولید شده دیگران را بفروش برسانید.

 

ممکن است بگویید که توانایی مالی بالایی ندارید و یا امکان انبار و ارسال محصولات را ندارید. اما نگران نباشید! ما راه‌حل‌های خوبی داریم. نیازی نیست که هزینه زیادی کنید و محصولات گران قیمت را انبار کنید. می‌توانید در شروع کارتان حتی پس از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال کالا کنید. نگران انبارداری و ارسال هم نباشید. خوشبختانه شرکت‌هایی برای این منظور در کشور به وجود آمده که تمام این مراحل را انجام می‌دهند. شرکتی مانند Logito این کار را برای شما انجام می‌دهد و فقط کافی است که سفارش را از مشتری دریافت کنید و بقیه کارها را به این شرکت‌ها بسپارید.

 

کم‌کم با گسترده شدن کسب و کارتان، سرمایه شما زیاد می‌شود و می‌توانید انبار، لجستیک و سیستم اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید.

در ادامه به چند ایده فروش کالا اشاره می‌کنیم:

فروش کالای اختصاصی

  • فروش صنایع دستی و هنری: هنرمند هستید؟ قادر به ساخت محصولی هستید؟ پس می‌توانید انواع محصولات مختلف را خودتان درست کنید و به طور آنلاین به فروش برسانید. به عنوان مثال: گلهای تزئینی، زیور آلات، سفال‌های تزئینی و…
  • فروش گل و گیاه: اگر علاقمند به گل و گیاه هستید، می‌توانید در منزل، تراس، پشت بام و یا هرجای دیگری گل‌ها و گیاهان زینتی پرورش دهید و بصورت آنلاین آنها را بفروش برسانید.
  • دسر، مواد خوراکی و…: خوراکی های خوشمزه همیشه مشتریان پر و پا قرص خودشان را دارند. اگر از جمله افراد با سلیقه‌ای هستید که خوراکی‌های خوش طعم درست می‌کنید، پیشنهاد ما به شما فروش آنلاین این خوراکی‌هاست.
  • فروش کلکسیون: اگر کلکسیون‌دار هستید و اشیای جالب جمع آوری می‌کنید، می‌توانید با ساخت سایتی بسیار زیبا، آنها را به مشتری ارائه دهید و از اینترنت به این شیوه کسب درآمد کنید.
  • تابلو نقاشی: نقاش هستید؟ بسیار عالی! شما می‌توانید تابلوهای نقاشی و یا هر نوع از تولیدات هنری خود را در قالب سایتی شکیل با ظاهری بسیار مدرن، به فروش برسانید.
  • دیگر تولیدات شما: آیا شما محصولی را تولید می‌کنید که برای آن مشتری وجود دارد؟ پس می‌توانید آنرا بصورت الکترونیکی بفروش برسانید.

تمامی موارد بالا نیز با طراحی یک سایت فروشگاه امکان‌پذیر می‌شود و اینگونه می‌توانید کسب درآمد از وردپرس داشته باشید.

 

کسب درآمد از اینترنت از طریق فروشگاه اینترنتی کالای مجازی (فروش فایل)

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

علاوه بر کالاهای فیزیکی، می‌توانید به فروش کالاهای دیجیتال یا به عبارتی دارایی‌های معنوی (intellectual property) بپردازید. از مزیت‌های بزرگ فروش کالای دیجیتال می‌توان به عدم نیاز به انبارداری و ارسال، فروش به تعداد نامحدود و ارائه لحظه‌ای محصول اشاره کرد.

 

اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و علاقمند به آموزش آن به دیگران هستید، در ادامه به ایده‌های فروش محصولات آموزشی دیجیتالی می‌پردازیم:

  • فروش آموزش ویدئویی
  • فروش کتاب الکترونیکی
  • فروش کتاب صوتی

تمامی موارد گفته شده در بالا نیز گزینه‌های بسیار خوبی برای کسب درآمد از وردپرس هستند. با ایجاد یک سایت معمولی و نصب افزونه‌هایی مانند Easy digital downloads به کسب درآمد بپردازید.
در زیر ایده‌های دیگری از محصولات دیجیتالی را برایتان مطرح کردیم که می‌توانید به کمک آن کسب درآمد از وردپرس را امکان‌پذیر سازید:

  • فروش عکس و لوگو
  • فروش فیلم و موسیقی
  • فروش افزونه و قالب
  • و…

برای فروش محصولات مجازی، همیشه حق کپی‌رایت را رعایت کنید. تا هم کار اصولی، با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهید و هم از لحاظ قانونی برایتان مشکلی ایجاد نشود.

 

کسب درآمد از اینترنت از طریق معرفی اینترنتی خدمات و گرفتن پروژه

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

اینترنت، به بزرگ‌ترین بستر ارتباطی در دنیا تبدیل شده است. صدها هزار نفر از سراسر دنیا بطور روزانه از این بستر برای جذب مشتری و اخذ سفارش کار استفاده می‌کنند. در صورتی که در زمینه‌ای تخصص دارید، می‌توانید از اینترنت برای گرفتن سفارش کار استفاده کنید.

 

به خاطر داشته باشید، داشتن یه وبسایت حرفه‌ای، مهم‌ترین عنصر برندسازی در بستر اینترنت است که در کسب درامد از اینترنت موثر است. یک وبسایت خوب به عنوان کارت ویزیت و کاتالوگ نمونه کارهای شما عمل می‌کند.

نمونه‌ای از کارهایی که می‌توانید از طریق اینترنت سفارش بگیرید و با آن به کسب درآمد از وردپرس بپردازید:

سفارشات آی‌تی

  • طراحی سایت: با توجه به پررنگ‌تر شدن نقش دنیای مجازی در کسب و کارها، روز به روز به تعداد متقضیان داشتن وبسایت اضافه می‌شود. برای این منظور می‌توانید از وردپرس استفاده کنید و هم برای خودتان و هم برای دیگران سایت بسازید.
  • سئو: اگر سایتی وجود داشته باشد ولی کاربری از آن بازدید نکند، هیچ فایده‌ای ندارد! به همین منظور صاحبان وبسایت‌ها نیاز به بهینه شدن وبسایت‌شان برای دیده شدن در موتورهای جستجو مانند گوگل، دارند. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO, Search Engine Optimization)، فرآیندی است که منجر به ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌شود. در صورتی که در این زمینه تخصص پیدا کنید، می‌توانید از وبسایت‌های بسیار زیادی که متقاضی این کار هستند، سفارش بگیرید.
  • قالب و افزونه: افراد بسیاری هستند که دوست دارند سایت‌شان کاملا اختصاصی و منحصر به فرد باشند. این دسته به دنبال طراحان قالب و افزونه حرفه‌ای هستند.
  • پشتیبانی سایت: شرکت‌های بسیار زیادی هستند که وبسایت دارند و نیاز به فردی دارند که مدیریت سایت‌شان را بر عهده بگیرند. شما می‌توانید با یادگیری طراحی سایت، در این حیطه کاری مشغول به کار شوید.

 

تولید محتوا

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

سایت‌های مختلفی نیاز به محتوای پویا دارند. شما می‌توانید به عنوان تولید کننده محتوا برای یک یا چند سایت مشغول به کار شوید. چند نمونه وظایف تولید کننده محتوا عبارت است از:

  • مطلب گذاری سایت
  • ترجمه
  • گردآوری خبر
  • عکاسی و فیلم برداری

 

سفارش کار از سایت‌های فریلنسر

افراد زیادی هستند که نیاز به انجام یک پروژه دارند (کارفرما). افراد بسیاری هم وجود دارند که توانایی انجام آن پروژه‌ها را دارند (فریلنسرها). سایت‌های فریلنسر برای ایجاد ارتباط بین این افراد به وجود آمده‌اند. در این نوع سایت‌ها، کارفرمایان می‌توانند پروژه‌های مورد نیاز خود را ثبت کنند و شما به عنوان یک فریلنسر می‌توانید برای هر پروژه‌ای که توانایی انجامش را دارید، پیشنهاد انجام کار دهید و از کسب درآمد از اینترنت از این طریق داشته باشید.

 

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی آنلاین از طریق نرم افزارهای ارتباطی نظیر skype نیز خود به نوعی کسب درآمد از اینترنت محسوب می‌شود.

 

کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

به طور کلی کسب درآمد از اینترنت را به دو گروه تقسیم می‌کنیم:

  • فروش مستقیم کالا و خدمات و کسب درآمد از اینترنت به صورت مستقیم.
  • ارائه مطالب و خدمات رایگان و کسب درآمد از تبلیغات و اسپانسرها.

در روش دوم، شما محصولی را به فروش نمی‌رسانید؛ بلکه خدمات و مطالبی را به شکل رایگان به کاربران ارائه می‌دهید. پس از جذب تعداد زیادی از کاربران، اقدام به گرفتن اسپانسر(حامی مالی) می‌کنید و در ازای دریافت مبلغی، کالا و خدمات اسپانسر را به کاربران خود معرفی می‌کنید. وبسایت‌های خبری و سرگرمی در این حوزه کسب درآمد می‌کنند. از بزرگترین شرکت‌ها با این نوع سیستم کسب درآمد، می‌توان به گوگل اشاره کرد. شرکت گوگل تقریبا تمام خدمات خود را بصورت رایگان به کاربران ارائه می‌دهد و درآمد خود را از راه تبلیغات و از شرکت‌های آگهی دهنده دریافت می‌کند.

 

از جمله سرویس‌های رایگان گوگل، می‌توان به گوگل سرچ، جیمیل، گوگل مپ، آنالیتیکس، گوگل درایو، گوگل پلاس و… اشاره کرد که برای کاربر رایگان است و هر کدام به طریق ویژه خودشان از طریق شرکت‌های آگهی دهنده درآمدزایی می‌کنند.

 

حال برای استفاده از این شیوه کسب درآمد از اینترنت، شما نیاز به ارائه مطالبی دارید که برای مخاطب آنقدر جذاب باشد که به طور دائم به سایت شما سر بزند و با این کار آمار بازدیدکنندگان وبسایتتان را بالا ببرد. به خاطر داشته باشید که در این روش درآمدزایی آنلاین، بازدید بالاتر به معنی درآمد بیشتر است.

 

در ادامه به تعدادی از روش‌های کسب درآمد از طریق تبلیغات اشاره می‌کنیم.

 

قرار دادن تبلیغات در سایت

اگر سایت شما بازدیدکننده دارد، می‌توانید با قرار دادن تبلیغات شرکت‌هایی که خدمات و کالا ارائه می‌دهند کسب درآمد از اینترنت کنید. به طور کلی ۳ نوع تبلیغات اینترنتی داریم:

  • هزینه به ازای کلیک (CPC): در این روش به ازای هر کلیکی که بر روی بنر قرار گرفته در سایت شما شود، مبلغ مشخصی به حسابتان واریز می‌شود. برای گرفتن لینک تبلیغات کلیکی می‌توانید از سایت ای‌نتورک استفاده کنید.
  • هزینه به ازای تعداد نمایش (CPM): در این شیوه، تعداد دفعات نمایش تبلیغ مبنای دریافت هزینه است.
  • هزینه بر اساس مدت زمان نمایش آگهی: در این حالت شما تبلیغات یک شرکت را برای مدت مشخصی برروی سایت خود به نمایش می‌گذارید. صرف نظر از تعداد بازدیدکنندگان و کلیک.

این اقدام نیز بصورت کسب درآمد از وردپرس امکان‌پذیر است و هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

 

فروش کالای دیگران

کسب درآمد از اینترنت با وردپرس

نیازی نیست که خودتان تولید کننده محصولی باشید. شما می‌توانید هر محصولی را که هم به آن علاقه دارید و هم بازار مناسبی دارد، بصورت آنلاین بفروش برساند. در ادامه به چند پیشنهاد اشاره می‌کنیم.

  • کالای دیجیتال: انواع کالاها و انواع نیازها! فلش، پاور بانک، لوازم تلفن همراه و یا هر وسیله دیجیتالی-الکترونیکی را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.
  • لوازم آشپزخانه: با وجود تنوع زیاد در لوازم آشپزخانه و آشپزی، بازار بسیار مناسبی برای فروش کالاهای خلاقانه وجود دارد. انواع وسایل شیرینی پزی، ظروف، قهوه ساز و….
  • فروش کتاب، مجلات و لوازم تحریر: کالاهایی با قیمت نه چندان زیاد در عین حال با مشتریان همیشگی. کتاب، مجلات، بازی های فکری و….
  • لباس، کیف و کفش: با تغییر مد، سبک لباس‌ها عوض می‌شوند و این باعث می‌شود که تقاضا برای خرید اینترنتی البسه جدید و زیبا، روز به روز بیشتر شود.
  • فروش تابلو فرش: کالایی لوکس که مشتریان خاص خود را دارد. حتما این محصول را برای کسب درآمد از اینترنت مد نظر داشته باشید.
  • فروش گل و گیاه: گل‌ها باعث زیبایی زندگی و محیط اطراف ما می‌شوند. شما می‌توانید با گل فروشی‌ها و تولیدکنندگان گیاهان آپارتمانی قرارداد ببندید و محصولاتشان را برروی سایت خودتان بفروش برسانید.
  • و…: هرچیزی! تقریبا تمام محصولاتی که در دنیا تولید می‌شوند قابلیت فروش آنلاین را دارند. با توجه به استقبال روز افزون از سرویس‌های خرید اینترنتی و مناسب‌تر شدن بسترهای آن، فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به حوزه فروش آنلاین به وجود آمده. کشور ما، ایران، با وجود پتاسیل‌های فراوان، خلاهای بسیار زیادی در این حیطه دارد که شما می‌توانید با شناسایی آن‌ها، در حین رفع نیاز مردم و کمک به اقتصاد کشور، درآمدهای بسیار بالا داشته باشید. همچنین تمامی این موارد بصورت کسب درآمد از اینترنت امکان‌پذیر است.

 

من تا به حال سایت طراحی نکردم؛ چطور می‌توانم فروشگاه اینترنتی داشته باشم؟!

شاید تصورش را نکرده باشید که طراحی یک سایت فروشگاهی تا چه اندازه می‌تواند راحت باشد! با استفاده از سیستم سایت‌ساز وردپرس می‌توانید با سرعت خیلی بالا سایتتان را طراحی کنید. همچنین می‌توانید حتی بدون یک خط کدنویسی سایت فروشگاهی خودتان را با کمک افزونه ووکامرس راه اندازی کنید و در آن تمام امکانات یک سایت فروشگاهی را نظیر سبد خرید، مدیریت موجودی و محصولات، لیست محصولات، درگاه پرداخت بانکی، دیجیتالی بودن یا فیزیکی بودن کالا و…. ، داشته باشید. به شما آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد می‌کنیم.

 

نتیجه گیری

در پایان، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر واقعا به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مردم هستید، حتما کسب درآمد از اینترنت را مدنظر بگیرید. با وجود سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی یک سایت واقعا کار سختی نیست. شما به راحتی می‌توانید امکان کسب درآمد از وردپرس را محیا کنید. در ادامه، طبقه‌بندی انواع روش‌های کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد از وردپرس مرور می‌کنیم…

روش‌های کسب درآمد از اینترنت

  • فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی

  • فروش کالای ساخت خودتان
  • فروش کالای تولیدی موجود

فروشگاه اینترنتی کالای مجازی

  • فروش محتوای آموزشی
  • فروش محتوای غیر آموزشی (عکس، لوگو، فیلم و موسیقی و…)

سایت

  • معرفی اینترنتی خدمات و گرفتن پروژه
  • سفارشات آی تی
  • سفارشات هنری
  • سفارشات تولید محتوا
  • سفارشات فریلنسری
  • تدریس خصوصی
  • انواع دیگر سفارش‌ها

کسب درآمد از طریق تبلیغات

  • تبلیغات بر اساس تعداد کلیک
  • تبلیغات بر اساس تعداد نمایش
  • تبلیغات بر اساس زمان نمایش

نوشته کسب درآمد از اینترنت با وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *