Home » bulk delete wordpress posts » دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

آیا قصد دارید پست های وردپرس را همزمان با هم حذف کنید؟ وردپرس امکان مدیریت پست ها را از طریق پنل مدیریت برای شما فراهم کرده است. اما اگر می خواهید تعداد زیادی از پست ها را حذف کنید ممکن است انتخاب و حذف آنها کمی طول بکشد.

در این مقاله از بخش آموزش ۲۰ اسکریپت ما دو راه حل آسان و سریع برای حذف انبوه پست ها از وبلاگ یا وبسایت به شما آموزش می دهیم.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

 

روش اول: حذف دسته جمعی پست ها بدون افزونه

این روش آسان تر است و به تمام کاربران به ویژه کاربران مبتدی توصیه می شود، که با استفاده از قابلیت موجود در وردپرس به سرعت تعداد زیادی از پست ها را علامت می زنیم و آنها را با هم حذف می کنیم.

برای اینکار ابتدا در پنل کاربری خود وارد بخش نوشته ها» همه نوشته ها می شوید. در این قسمت می توانید از قسمت کارهای دسته جمعی با کلیک بر روی “عنوان” تمام پست های نمایش داده شده در این صفحه را انتخاب کنید.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

اگر نمی خواهید تمام پست های انتخاب شده را حذف کنید، می توانید تیک آنها را بردارید. در غیر این صورت می توانید از منوی کشویی کارهای دسته جمعی گزینه “انتقال به زباله دان” را انتخاب کنید.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

پس از آن باید روی دکمه “اجرا” کلیک کنید تا پست های انتخاب شده حذف شوند. اکنون وردپرس پست های انتخاب شده را به زباله دان انتقال می دهد. با استفاده از این روش پیش فرض هر بار فقط می توانید ۲۰ پست را به صورت همزمان حذف کنید، اما اگر بخواهید صدها پست را حذف کنید چکار باید انجام دهید؟

 

خب نگران نباشید راه حل این کار را هم به شما آموزش می دهیم، در گوشه بالا سمت چپ روی گزینه تنظیمات صفحه کلیک کنید

یک منوی کشویی برای شما باز می شود که از قسمت ” تعداد موردها در هر برگه” می توانید تعداد پست های نمایش داده شده در هر صفحه را تعیین کنید.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

سپس روی دکمه اجرا کلیک کنید تا تعداد پست هایی که انتخاب کردید در صفحه نمایش داده شود. حالا می توانید مانند روشی که در بالا گفته شد پستهای بیشتری را حذف کنید.

 

نکته: پست های حذف شده به زباله دان وردپرس منتقل می شوند و تا ۳۰ روز در آنجا باقی می مانند. پس از آن به طور دائمی از پایگاه داده وردپرس شما حذف خواهند شد.

 

روش حذف پست های یک نویسنده خاص یا یک دسته بندی خاص

حالا فرض کنید می خواهید پست هایی را که مربوط به یک دسته بندی یا برچسب خاص هستند یا یک نویسنده خاص آنها را نوشته حذف کنید.

به راحتی می توانید با کلیک روی لینک مربوط به هر نویسنده، دسته بندی یا برچسب تمام پست های مرتبط با آنها را نمایش دهید.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

به عنوان مثال با کلیک روی دسته بندی “اخبار” فهرستی از پست های آن دسته نمایش داده می شود. سپس می توانید پست ها را انتخاب کنید و با روش گفته شده در بالا آنها را حذف کنید.

 

روش دوم: حذف دسته جمعی پست های وردپرس با استفاده از افزونه Bulk Delete Posts

گزینه های حذف پیش فرض وردپرس برای اکثر کاربران مناسب است. با این حال، در مواردی ممکن است به گزینه های بیشتری برای انتخاب سریع پست های خاص و حذف آنها احتیاج داشته باشید.

برای مثال اگر بخواهید پست های چند روز قبل یا پست های قبل تر از یک روز خاص را حذف کنید چکار باید انجام دهید؟

 

خوشبختانه، یک افزونه حرفه ای برای این کار وجود دارد که به شما اجازه می دهد با استفاده از فیلترهای پیشرفته پست های خود را انتخاب و حذف کنید.

ابتدا باید پلاگین Bulk Delete را نصب و فعال سازی کنید. برای جزئیات بیشتر مراحل گام به گام نصب افزونه در وردپرس را ببینید.

 

پس از فعال سازی درپنل کاربری به قسمت Bulk WP بروید و سپس از زیرمنو Bulk Delete Posts اقدام به حذف پست ها کنید

این افزونه راه های متعددی برای فیلتر کردن و انتخاب پست هایی که می خواهید حذف کنید در اختیارتان قرار می دهد.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

شما می توانید پست ها را بر اساس زمان فیلتر کنید، پست های منتشر شده در روز های گذشته را انتخاب کنید و آنها را بدون انتقال به زباله دان به صورت مستقیم حذف کنید.

یا حتی می توانید برای آنها زمان بندی تعیین کنید تا بعدا حذف شوند.

 

اگر در همین صفحه تنظیمات اسکرول کنید، گزینه های بیشتری برای انتخاب و حذف پست ها بر اساس دسته بندی، دسته بندی های سفارشی، انواع پست های خاص و موارد دیگر خواهید یافت.

 

دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس

افزونه Bulk Delete برای حذف نظرات، صفحات، کاربران و زمینه های سفارشی نیز می تواند استفاده شود. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید پست های وردپرس خود را با این دو روش گفته شده حذف کنید.

 

موفق باشید.

نوشته دو روش برای حذف دسته جمعی پست های وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *