Home » آموزش افزونه EDD Sale Price » حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price

حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price

حراج ویژه محصولات در EDD

هدف من و همکارانم همیشه این بوده که پستهایی برای شما به تهیه کنیم٬ که اطلاعات شما راجب وردپرس را روز به روز گسترده تر کند و بتوانید امکانات جدید و کاربردی به وب سایت فروشگاهی مجازی و فیزیکی خود اضافه نمایید و در نهایت بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید.

 

اگر در سایت خود نیاز به فروش محصولات مجازی داشته اید پس به طور حتم از افزونه EDD استفاده کردید و فایل های خود را در اختیار کاربران قرار دادید. امروز قصد دارم شما را با یکی از افزونه های جانبی edd آشنا کنم. همانطور که میدانید در edd میتوانید برای یک محصول چند نوع و چند قیمت مختلف داشته باشید(قیمت گذاری متغیر)، اما امکان قرار دادن قیمت ویژه ای برای محصولات تان در edd وجود ندارد.

 

با افزونه EDD Sale Price میتوانید خیلی راحت برای محصولات خود علاوه بر قیمت اصلی یک قیمت ویژه یا تخفیف هم اضافه کنید. این امر سبب می شود فروش بیشتری داشته باشید.

 

نحوه کار با افزونه EDD Sale Price

همانند روال همیشه افزونه را نصب و فعال کنید، سپس وارد قسمت پیشخوان> دانلودها> همه دانلودها> افزودن محصول شوید. در پایین صفحه محصول، در متاباکس قیمت های دانلود یک گزینه جدید به نام Sale price اضافه شده است. در این بخش میتوانید قیمت ویژه یا تخفیف خود را برای محصول مورد نظر وارد کرده و صفحه را به روز رسانی کنید.

حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price

حتی میتوانید برای یک محصول قیمت های مختلفی گذاشته و برای هر کدام از آنها نیز یک قیمت ویژه مشخص کنید. نمونه را در شکل زیر مشاهده کنید.

حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price

حال پیش نمایش صفحه محصول را ببینید.

حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price

دیدید این افزونه چه امکان کاربردی را به سایت شما اضافه کرد. اینگونه کاربران بیشتری جذب می کنید و متوجه می شوند شما  هر از چند گاهی برای محصولات تان تخفیف میگذارید. در غیر این صورت آنها گمان میکنند قیمت محصولات شما کم است و متوجه گذاشتن تخفیف نمی شوند.

موفق و پیروز باشید.

نوشته حراج ویژه محصولات در EDD با افزونه EDD Sale Price اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *