Home » آموزش افزونه Title Experiments Free » انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس از نظر سئو

انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس از نظر سئو

انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس

این آموزش برای اشخاصی مفید است که سایت های وبلاگی با محتوای زیاد دارند. صاحبان سایت همیشه تلاششان بر این بوده که در نتایج اول سایت گوگل باشند. به همین خاطر تمرکز شما عزیزان بر بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو است و سعی کرده اید موارد سئو را اجرا کنید و رتبه سایت خود را بالا ببرید.

 

یکی از مواردی که باید در سئو رعایت شود انتخاب بهترین عنوان برای پستها در وردپرس می باشد. امروز افزونه Title Experiments Free را معرفی می کنم که با آن میتوانید عنوان های مورد نظرتان را بنویسید، سپس این افزونه از بین چندین عنوان که نوشتید بهترین را شناسایی و به شما نمایش دهد.

 

نحوه کار با افزونه  Title Experiments Free

همانند همیشه افزونه را نصب و فعال کنید. سپس وارد بخش تنظیمات> Title Exp Free در پنل مدیریت وردپرس شوید. در اینجا تنظیمات را به صورت دلخواه تغییر و ذخیره کنید.

انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس از نظر سئو

روی نوشته ها> افزودن نوشته کلیک کنید و عنوان پست خود را بنویسید. سپس روی لینک add title کلیک و عنوان های مورد نظرتان را بنویسید، در آخر روی لینک reset stats کلیک کنید و منتظر بمانید عنوان ها بهینه سازی شوند. و بهترین عنوان از نظر رتبه بندی و سئو برای سایت شما انتخاب شود.

 

در تصویر زیر مشاهده میکنید که کار این افزونه چطوریه. از بین عنوان هایی که نوشتم بهترین عنوان را تایید و در مقابل هر عنوان درصدی نمایش داده می شود. این درصد نشان دهنده بهینه بودن عنوان است و تاکید دارد این عنوان در عملکرد و رتبه سایت شما تاثیر گذار است. با استفاده از تست A/B این عمل صورت می پذیرد.

انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس از نظر سئو

موفق و پیروز باشید.

نوشته انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت وردپرس از نظر سئو اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *