Home » آموزش افزونه Contact Form 7 Skins » سفارشی کردن فرم تماس با ما ۷ در وردپرس با افزونه Contact Form 7 Skins

سفارشی کردن فرم تماس با ما ۷ در وردپرس با افزونه Contact Form 7 Skins

سفارشی کردن فرم تماس با ما ۷ در وردپرس

اگر با افزونه فرم تماس ۷، فرم تماس با ما را در سایت خود راه اندازی کرده اید پس افزونه ای که قصد معرفی آن را دارم به درد شما می خورد. برای راه اندازی این افزونه حتما باید از قبل افزونه فرم تماس ۷ را نصب کنید. پیکربندی ساده ای دارد و روش کار با آن خیلی آسان است. با ما همراه باشید تا برای شما عزیزان نحوه کار با افزونه را توضیح دهم.

 

نحوه کار با افزونه Contact Form 7 Skins

همانند همیشه افزونه را نصب و فعال کنید. سپس گزینه جدیدی به نام CF7 Skins در منو فرم تماس ۷ در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. روی زیر منو فرم های تماس کلیک کنید و فرم خود را ویرایش کنید. حال خواهید دید در پایین صفحه یک متاباکس جدید به نام skins اضاف شده، در این قسمت میتوانید روی سربرگ template قالب دلخواه فرم تماس با ما را انتخاب کنید، قالب های مختلفی اعم از از رویداد، پیشنهادی، تماس و ثبت نام وجود دارد. و سپس در تب style استایل فرم تماس را انتخاب کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

سفارشی کردن فرم تماس با ما 7 در وردپرس با افزونه Contact Form 7 Skins

برای ویرایش فیلدهای فرم مجددا به بالای صفحه رفته و در بخش فرم کدهای html را مانند شکل زیر فارسی نوشته و ذخیره کنید. به همین راحتی و خیلی ساده استایل فرم تماس با ما را به دلخواه خود در سایت طراحی و به نمایش گذاشتید.

سفارشی کردن فرم تماس با ما 7 در وردپرس با افزونه Contact Form 7 Skins

برای وارد شدن به صفحه تنظیمات افزونه، روی زیر منو CF7 Skins کلیک کنید. در اینجا در تب general یکی از رنگ ها را انتخاب و ذخیره کنید. همچنین در تب بعدی میتوان تمامی تنظیمات و داده های افزونه را حذف کرد. و در آخرین تب میتوان افزودنی ها و نسخه پریموم افزونه را مشاهده و تهیه کرد.

 

دیگر بدون نیاز به دانش کدنویسی میتوانید فرم های تماس را از ساده بودن درآورده و با استایل و یا سبک های متنوع و زیبا در سایت خود نمایش دهید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته سفارشی کردن فرم تماس با ما ۷ در وردپرس با افزونه Contact Form 7 Skins اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *