Home » آپدیت خودکار » قابلیت آپدیت خودکار، وردپرس ایران را متحول کرد!

قابلیت آپدیت خودکار، وردپرس ایران را متحول کرد!

بیشتر اشخاصی که می‌خواهند کسب و کار آنلاین خود را با «وردپرس» شروع کنند. با توجه به بازار فعلی وردپرس در ایران، دچار سردرگمی می‌شوند. دلیل این موضوع هم وجود ده‌ها مارکت و فروشگاه اینترنتی که هر کدام با شرایط و قوانین خود به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند است.

 

تیم فناوری اطلاعات تم فور از بهمن سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. از همان ابتدا، این تیم برای ایجاد بسترهای نو و خدمات نوین وردپرس پایه‌گذاری شد.

 

یکی از اهداف تم فور، ارائه راهکاری برای آسان‌تر کردن و دسترسی سریع کاربران وردپرس به آپدیت پوسته‌ها و افزونه‌های وردپرس بود. که پس از ماه‌ها تحقیق و ایده‌پردازی، سرانجام در فروردین ۱۳۹۷ توانست این ایده و راهکار جدید را پیاده کند. اما ایده‌ای که نمونه مشابهی در ایران و جهان ندارد!

 

قابلیت آپدیت خودکار، وردپرس ایران را متحول کرد!

 

قابلیت آپدیت خودکار، وردپرس ایران را متحول کرد!

پروژه بزرگ راه‌اندازی سیستم آپدیت خودکار برای محصولات تم‌ فور و مختص مشتریان در اواخر ۱۳۹۶ کلید خورد و در فروردین ۱۳۹۷ به مرحله آزمایش رسید که کاملاً موفق‌آمیز و هیجان انگیز بود. این قابلیت یک ابزار قدرتمند و سریع جهت آپدیت اتوماتیک و بدون دردسر ماژول‌ها و تمپلت‌های تجاری وردپرس است.

 

این ویژگی، در قالب یک افزونه (پلاگین) به کاربران ارائه می‌شود که تنها باید روی وب‌سایت‌شان نصب کنند و در کنار یک فنجان قهوه خوشمزه، از اتوماسیون بودن آن لذت ببرند.

 

قابلیت آپدیت خودکار، توانایی آپدیت صدها افزونه‌ و پوسته‌ وردپرس را دارد. با استفاده از این پلاگین، کاربران همیشه آپدیت‌ها را بدون حذف فایل‌های فارسی‌ساز در اختیار خواهند داشت.

 

پشتیبانی نامحدود و بدون لایسنس

شعار «هیچ لایسنسی در کار نیست» یکی دیگر از ویژگی‌های فعالیت این تیم در ایران است. هیچ لایسنسی در کار نیست به چه معنی است؟ به طور خلاصه، کاربر برای نصب پلاگین و قالب‌های مدنظر خود بر روی دامنه نیازی به خرید لایسنس یا پرداخت بهای لایسنس ندارد!.

 

کاربر می‌تواند به صورت نامحدود بار از محصولات این تیم استفاده کند و پشتیبانی آن‌ها را به صورت دائم دریافت کند و هیچ نیازی به صرف هزینه اضافی نیست.

 

ایده‌ای که توسط تم فور پیاده شد، چنان در وب‌سایت‌ها و مارکت‌های وردپرس سروصدا به پا کرد که برخی از وب‌سایت‌ها طی چندماه اخیر، به جنب و جوش برای ایجاد چنین سیستمی یا مشابه آن وادار کرد. با تم فور، نخستین ایده‌ها را همیشه تجربه خواهید کرد.

نوشته قابلیت آپدیت خودکار، وردپرس ایران را متحول کرد! اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *