Home » Call to undefined function is_cart » رفع خطای Fatal error: Call to undefined function is_cart در وردپرس

رفع خطای Fatal error: Call to undefined function is_cart در وردپرس

خطای Fatal error: Call to undefined function is_cart

در سیستم مدیریت وردپرس خطاهای افزونه و قالب متفاوتی وجود دارد و به یکسری دلایل مختلف خطا در سایت وردپرسی شما پیش می آید. امروز با یکی از خطاهای ووکامرس آشنا می شوید و روش حل آن را بیان می کنیم.

 

خطای “call to undefined function is_cart ()” مشکل رایج بسیاری از کاربران وردپرسی است. دلیل بوجود آمدن این خطا به خاطر افزونه ووکامرس می باشد.  هنگامی که افزونه ووکامرس به صورت کامل و صحیح نصب نشده باشد، این خطا رخ میدهد. همچنین اگر افزونه ووکامرس با قالب وردپرسی شما سایر افزونه ها تداخل داشته باشد، این خطا اتفاق می افتد.

 

در این صورت شما نمی توانید وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید. با ما همراه باشید تا مراحل رفع خطا را توضیح دهیم.

 

رفع خطای Fatal error: Call to undefined function is_cart() در وردپرس

در مرحله اول برای رفع خطا، وردپرس را به صورت دستی آپدیت کنید و مجددا تست کنید ببینید وارد پیشخوان می شوید یا خیر. اگر مشکل حل نشد روش زیر را انجام دهید.

 

بهترین روش برای رفع این خطا غیرفعال کردن افزونه woocommerce gateway می باشد. وارد پنل کاربری هاست تان شوید، سپس وارد فایل منیجر شده و به مسیر / public-html/ wp-content/ plugins بروید. به دنبال فایل woocommerce-gateway بگردید. بعد پوشه را به فرض مثال به نام woocommerce-gateway1 تغییر نام دهید.

 

اکنون وقتی مجددا سایت را رفرش کنید خواهید دید خطای “call to undefined function is_cart ()” در وردپرس برطرف شده است. حتی میتوان از طریق ftp وارد هاست خود شده و طبق مراحل بالا پیش بروید. از این به بعد به راحتی دسترسی به سایت وردپرسی خود دارید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته رفع خطای Fatal error: Call to undefined function is_cart در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *