Home » رپورتاژ آگهی » سئو چیست؟ چگونه برای کسب وکارهای کوچک می توان از آن استفاده نمود؟

سئو چیست؟ چگونه برای کسب وکارهای کوچک می توان از آن استفاده نمود؟

آیا می خواهید بدانید سئو چیست؟ چگونه کار می کند؟ در مقاله آموزشی زیر با این سوالات پاسخ داده شده است. سئو به توضیح منطق رتبه بندی موتورهای جستجو بصورت ویژه می پردازد. سئو دارای یک فرایند بسیار ساده است که در برخی موارد نیز جنبه سرگرمی دارد.

 

در این مقاله آموزش سئو، موتورهای جستجو ابتدا تشریح می شوند سپس فرآیند بهینه سازی وب سایت ها نیز بیان خواهند شد. در حال حاضر ۱٫۳ میلیارد وب سایت در سراسر جهان وجو دارد حال این سوال مطرح است که در بین این همه وب سایت چطور مردم می توانند وب سایت شما را پیدا کنند؟

 

سئو چیست؟ چگونه برای کسب وکارهای کوچک می توان از آن استفاده نمود؟

 

بصورت خلاصه می توان گفت سئو می تواند به شما کمک نماید تا در رتبه بندی موتورهای جستجو از جایگاه بالاتری برخوردار شوید.

 

سئو چگونه کار می کند؟

هنگامی شما در یک موتور جستجو مثل گوگل جستجو می نمایید یکسری از وب سایت ها به شما نمایش داده می شود. این وب سایت ها بر اساس قدرت دامنه مرتب شده اند.

این بدان دلیل است که موتورهای جستجو از خزنده های حرفه ای برخوردار هستند و اطلاعات را از وب سایت ها مختلف جمع آوری می کنند سپس بر اساس معیارهای الگوریتم های خود این اطلاعات وب سایت ها را دسته بندی می نمایند.

 

چه فاکتورهایی در سئو تاثیر گذار هستند؟

بطور کلی بهینه سازی موتور جستجو به دو دسته تقسین بندی می شود.: سئو داخلی و سئو خارجی. هر کدام از این دسته بندی ها از تعداد زیادی معیار تشکیل شده است که گوگل با توجه به الگوریتم های خود به هر کدام از آنها یک امتیاز می دهد. هر چقدر وب سایت شما امتیاز بیشتری کسب نماید در رتبه های بالای نتایج قرار خواهد گرفت.

 

در نظر سنجی ها و بررسی های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ معیار وجود دارد که در سئو سایت تاثیر گذار است و گوگل این معیارها را بررسی می کند. در زیر به برخی از مهمترین معیارهای گوگل جهت بررسی سئو

توسط گوگل آمده است:

 

قدرت دامنه

قدرت دامنه یک از مهمترین فاکتورهایی می باشد که نشان می دهد یک دامنه چقدر مورد اعتماد بوده . چند سال است که ایجاد شده و جقدر بک لینک دارد.  وب سایت های قوی از قدرت دامنه بالایی برخوردار هستند. یکی از موارد تاثیر گذار در قدرت دامنه کلمات کلیدی است که شما هدف گذاری می کنید.

 

کلمات کلیدی

سئو با انتخاب کلمات کلیدی آغاز می شود. استراتژی انتخاب کلمات کلیدی این است که شما کار خود را از کلمات متوسط شروع نمایید. همجنین انتخاب کلمات کلیدی متوسط می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

میزان ارتباط و موضوع

موتورهای جستجو از قبل بسیار هوشمند تر شده اند. آنها براحتی یک محتوای کپی از محتوای تولیدی را تشخیص می دهند. هنگامی که شما یک سایت برای خود ایجاد می کنید می بایست در ارتباط با کسب و کار خود محتوای و موضوعات مرتبط در سایت بارگذاری نمایید.

 

لینک های ورودی و خروجی

در وب سایت می بایست لینک های ورودی و لینک های خروجی وجود داشته باشد. می بایست بین این دو یک توازن برقرار باشد. هر چقدر شما بک لینک های قوی تری داشته باشید به سئو سایت خود کمک بیشتری نموده اید.

 

سرعت وب سایت

یکی از موارد تاثیر گذار در سئو سایت سرعت بالای وب سایت است. هر چقدر سرعت وب سایت شما بالاتر باشد امتیاز بیشتری را شما کسب می نمایید.

 

طول محتوا

محتوایی که شما برای وب سایت خود تهیه می کنید علاوه بر اینکه می بایست تمامی اصول سئو را برای آن رعایت نمایید می بایست حداقل ۳۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه باشد. اگر محتوای شما ما بین این تعداد نیستند ممکن است توسط گوگل بدرستی ایندکس گذاری نشوند.

 

چرا شما می بایست وب سایت خود را سئو نمایید؟

سئو با توجه به قدرتی که دارد می تواند یک ترافیک هدفمند به سایت شما هدایت نماید. این روش تبلیغات و بازاریابی رایگان است. با استفاده از این روش بازاریابی می توانید کسب و کار خود را متحول نمایید.

 

جمله آخر

برای داشتن یک کسب و کار موفق عوامل زیادی وجود دارند. سئو یکی از این عوامل است. شرکت سئوکار ارائه دهند خدمات مشاوره و آموزش و پیاده سازی فرآیندهای سئو بوده و می تواند به کسب و کار شما کمک نماید.

نوشته سئو چیست؟ چگونه برای کسب وکارهای کوچک می توان از آن استفاده نمود؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *