Home » آخرین نسخه Instabot.pw » دانلود نرم افزار ربات اینستاگرام Instabot.pw Pro

دانلود نرم افزار ربات اینستاگرام Instabot.pw Pro

ربات اینستاگرام Instabot.pw Pro یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود. تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

 

دانلود نرم افزار ربات اینستاگرام Instabot.pw Pro

 

۱-لایک کردن عکس های دیگران

  • شما میتوانید انتخاب کنید که برنامه به صورت خودکار پست هایی که از طرف فالوور ها ارسال میشود و یا پست هایی با هشتگِ مورد نظر شما را لایک کند. مثلا میتواید انتخاب کنید که همه پست های مربوط به هشتگ #مدل , #ایران  #فروشگاه و ….  را به صورت خودکار لایک کند.

۲- ارسال کامنت برای عکس ها یا ویدیو ها

  • این برنامه قابلیت کامنت گذاشتن خودکار برای پست های فالوور های پیج و یا پست هایی با هشتگ مورد نظر شما را دارد . یکی از بهترین راه های شناخته شدن پیح و یا تبلیغ محصول ارسال کامنت زیر عکس ها میباشد . شما میتوانید لیستی از کامنت های مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید که به صورت دلخواه به ترتیب زیر پست ها ارسال شود .  برای مثال میتوانید انتخاب کنید که روی همه عکس هایی که  هشتگ #فروش_لباس  خورده اند  کامنت ارسال شود .

۳-فالو کردن خودکار

  • از این طریق میتوایند افرادی را که از هشتگ مورد نظر شما استفاده کرده اند را فالو کنید . یا میتوانید انتخاب کنید که برنامه فالوور های یه پیج دیگر را به صورت خودکار فالو کند . برای مثال میتوانید انتخاب کنید همه کسانی که از هشتگ #مدل  استفاده کرده اند  فالو شوند .

۴-آنفالو کردن

  • به صورت خودکار میتوانید همه کسانی که فالو کرده اید را آنفالو کنید .و یا کسانی که به شما فالو بک ندادند .

۵-تهیه لیست از فالوور هایتان

  • مثلا میتوانید  لیستی از فالور های یک پیج تهیه کنید و یا همه کسانی که از هشتگ  #نتورکی_ها  استفاده کرده اند برای شما لیست شوند  به راحتی برنامه این کار را انجام میدهد.

نوشته دانلود نرم افزار ربات اینستاگرام Instabot.pw Pro اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *