Home » iOS » حقوق برنامه نویس ios

حقوق برنامه نویس ios

بعد از اینکه مقالات بازار کار برنامه نویسی ios و درآمد برنامه نویسی ios در ایران را در سایت منتشر کردیم خیلی از کاربران درخواست داده در مورد حقوق برنامه نویس ios مقاله ای بنویسیم. در این مقاله میخواهیم به صورت کامل به حقوق برنامه نویس ios بپردازیم و کامل بگیم یک برنامه نویس ios ماهانه چه مقدار حقوق دریافت میکند.
البته قبلا مقالات این سبکی مثل حقوق برنامه نویس اندروید، حقوق برنامه نویس php، حقوق برنامه نویس پایتون، حقوق برنامه نویس جاوا در ایران و حقوق یک برنامه نویس سی شارپ در سایت منتشر کردیم که با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شدند. 

حقوق برنامه نویس ios

حقوق برنامه نویس ios

قبلا خودم یه تحیق کرده بودم در زمینه حقوق برنامه نویس ios، و به نتایج خوبی رسیدم اما خواستم با چند نفر که خودشون کارمند هستند صحبت کنم و با یکی از بچه ها صحبت کردم گفت راسیتش نمیدونم چون من به صورت پروژه ای و فریلنسری کار میکنم و خبر درست و درمونی ندارم. تهش به وحید رضازاده (مدرس دوره های برنامه نویسی در سورس ایران و مدرس دوره فوق العاده آموزش برنامه نویسی سی شارپ) زنگ زدم و گفتم تو که با ۷ ۸ شرکت کار میکنی خبر از حقوق برنامه نویس ios داری البته به صورت دقیق میخوام، که خدا رو شکر آماری عالی بهم داد که در همین مقاله کامل این آمار و صحبت ها رو منتشر میکنم.

قبل از اینکه در مورد حقوق برنامه نویس ios باید یه نکته رو در نظر بگیرید، معمولا میزان حقوق و درآمد یک زبان برنامه نویسی بر اساس چند عامل و شرایط خاص مشخص می شود که در مقاله درآمد برنامه نویس در ایران به صورت کامل به آن اشاره کردیم و گفتیم معمولا حقوق یک برنامه نویس به چند عامل بستگی دارد که در بخش زیر این عوامل رو ذکر کرده ایم.

  • زبان برنامه نویسی
  • شهر محل کار 
  • میزان تخصص 
  • میزان تجربه 
  • سابقه کار
  • پست سازمانی

بر اساس گفته های مهندس رضازاده حقوق برنامه نویس ios بستگی به خود شرکت دارد ولی معمولا برنامه نویس های حرفه ای ios حدود ۶ میلیون به بالا حقوق میگیرند. البته این حقوق بستگی به بودجه شرکت و کاری که برنامه نویس میخواهد انجام دهد دارد. اما اگر بخواهیم بگیم معمولا بین ۴ تا ۱۲ میلیون حقوق میگرند.
البته خودمم بر اساس تحقیقاتی که کردم حقوق برنامه نویس ios معمولا بین ۴ تا ۶ میلیون است. اگر کسی خیلی حرفه ای و مسلط باشد خیلی بیشتر از این حرفه ها میگیرد. 

همانطور که در مقالات دیگر گفتم هیچ کدوم از شرکت ها مشخص نیست بر چه اساسی حقوق میدهند. و هر کدام قوانین حقوقی خود را دارند. یعنی شرکت میبینی به خاطر بزرگ بودن و معروف بودن حقوقش نسبت به جاهای دیگر کمتر است چون می گوید کسی که اینجا کار میکند رزومه قوی پیدا میکند و حقوقش را پایین می آورد یا یه شرکت کوچک و بی نام و نشان حقوقی بیشتری میدهد. کلا بستگی به شرکتی که برنامه نویس اونجا کار میکند دارد.

نتیجه گیری پایانی:

 پس بر اساس تحقیقات و پرس و جوهایی که من کردم و سوالاتی که از بچه ها پرسیدم به این نتیجه رسیدم حقوق برنامه نویس ios از ۲٫۵ تا ۱۲ میلیون است که به عوامل زیادی بستگی دارد. ولی به صورت میانگین بین ۴ تا ۶ میلیون است. برای کسانی که واقعا مسلط هستند و رزومه قوی و قابل قبولی دارند بین ۶ تا ۱۲ میلیون می باشد. 

توجه: اگر به دنبال یادگیری و آموزش برنامه نویسی ios هستید پیشنهاد میکنم به مقالات مفیدی که در حوزه ios منتشر کردیم سر بزنید و این مقالات رو مطالعه کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *