Home » ASP.NET » تعرفه طراحی سایت با ASP.Net

تعرفه طراحی سایت با ASP.Net

یکی از سوالاتی که در این مدت به شدت از مجموعه ما پرسیده شده، تعرفه طراحی سایت با ASP.Net می باشد. چون در سایت بسته آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC موجود است خیلی ها در مورد تعرفه طراحی سایت با ASP.Net سوال پرسیده بودند. در این مقاله به صورت کامل جواب این سوال رو میدهیم تا کامل با تعرفه طراحی سایت با ASP.Net آشنا شوید.

تعرفه طراحی سایت با ASP.Net

تعرفه طراحی سایت با ASP.Net

برای اینکه جواب سوال تعرفه طراحی سایت با ASP.Net رو پیدا کنیم باید ابتدا ببینیم چه نوع سایتی و بر اساس چه امکاناتی میخواهیم و بعد قیمت یک سایت تعیین می شود ولی به صورت روتین و معمولی تعرفه طراحی سایت مشخص است. البته انواع سایت رو معرفی میکنیم و تعرفه طراحی هر کدام رو مورد بررسی قرار میدهیم. بعد برای هر امکان جدید یک قیمت در نظر میگیریم تا به یک جمع بندی کلی برسیم.

تعرفه طراحی سایت شرکتی با ASP.Net

برای تعیین تعرفه طراحی سایت شرکتی با ASP.Net چند سایت و شرکت طراحی سایت رو مورد بررسی قرار دادیم که قیمت های متفاوتی داده بودند. معمولا این تعرفه ها بر اساس امکاناتی که مینوشتند بین ۲٫۵ تا ۱۵ میلیون بود. حالا شاید برای شما عجیب باشد چرا این مقدار فاصله قیمتی است. بعضی از شرکت ها قبلا یک سایت شرکتی نوشتند و از همان کد برای شما استفاده میکنند پس هزینه طراحی خیلی کم می شود. بعضی شرکت ها علاوه بر اینکه یک سایت رو از پایه می نویسند یک قالب (ظاهر سایت) هم برای شما طراحی میکنند که به هزینه سایت اضافه می شود. 

البته بعضی از شرکت ها واقعا تعرفه طراحیشون به شدت بالا است. مثلا با شرکتی تماس گرفتم یک سایت معمولی شرکتی با قیمت ۸ میلیون طراحی میکرد که واقعا بر اساس امکانات که میخواستیم به شدت بالا بود دلیل این بالا بودن اعتبار شرکت و میزان نمونه کارهاشون است. البته بعضی شرکت ها با ارگان های دولتی کار میکنند و برای طراحی سایت قیمت های ۵۰ ۶۰ میلیون میگیرند. پس اگر بخواهیم یک قیمت دقیق و درست برای طراحی سایت با ASP.Net اعلام کنیم قیمتی بین ۲٫۵ تا ۷ میلیون تومن است. البته این قیمت به تعداد امکانات که میخواهیم متفاوت است. 

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با ASP.Net

از بین تعرفه های طراحی سایت با ASP.Net، تعرفه طراحی سایت فروشگاهی از بقیه سایت ها بیشتر است چون معمولا سختی کار بیشتری دارد و زمان بر است. بر اساس آماری که ما گرفته ایم طراحی سایت فروشگاهی از ۳ تا ۵۰ میلیون است. این تعرفه بر اساس امکانات مشخص می شود. قالب اختصاصی میخواهید یا نه، بخش کاربری حرفه ای میخواهید یا نه، بخش انبار داری حرفه ای میخواهید یا نه، چند درگاه میخواهید یا نه و … 

راسیتش قیمت هایی که برای طراحی سایت فروشگاهی اعلام می شود عجیب و غریب است. معمولا هر کسی بر اساس معیارهای خودش تعرفه اعلام میکند. البته باید اینو در نظر گرفت امکانات فروشگاه به شدت روی قیمت تاثیر دارد. مثلا اگر شما سایتی مثل دیجی کالا میخواهید نباید انتظار داشته باشید با قیمت ۴ ۵ میلیون نوشته شود. معمولا اگر بخواهید سایتی مثل دیجی کالا بنویسید باید حداقل هزینه ۵۰ میلیونی کنید. البته قبلا مقاله ای با عنوان هزینه طراحی سایت دیجی کالا نوشته ایم که پیشنهاد میکنم حتما این مقاله رو مطالعه کنید.تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با ASP.Net

تعرفه طراحی سایت خبری با ASP.Net

اگر بخواهیم تعرفه طراحی سایت خبری با ASP.Net رو مورد بررسی قرار دهیم باید بگم این بخش یعنی طراحی سایت خبری دست چند شرکت خاص است معمولا چند شرکت خاص اکثر طراحی های سایت های خبری با ASP.Net رو انجام میدهند. قیمت این سایت رو بررسی کردم تقریبا بین ۸ تا ۱۵ میلیون بود. البته سایت های بی نام نشان قیمت هایی خیلی پایین تری ارائه میدادند بین ۲ تا ۵ میلیون، که البته نمونه کار خاصی نداشتند. البته باید دید چه امکاناتی میخواهید بعد قالب اختصاصی میخواهید این ها خیلی تاثیر دارند. اگر بخواهیم تعرفه ای اعلام کنیم باید تعرفه ای بین ۲ تا ۸ میلیون در نظر گرفت.

تعرفه طراحی سایت شخصی با ASP.Net

طراحی سایت شخصی با ASP.Net تقریبا قیمت نسبتا پایینی دارد. تعرفه طراحی سایت شخصی با ASP.Net حدود ۱٫۵ تا ۶ میلیون است. که باز بر میگردد به طراحی قالب اختصاصی یا امکان جدید که این قیمت بالا میرود. اگر قالب اختصاصی میخواهید باید هزینه ای بین ۴ تا ۸ میلیون دهید.

تعرفه طراحی سایت چند منظوره با ASP.Net

در بخش بالا گفتیم تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با ASP.Net خیلی بالاتر از بقیه سایت ها است اگر بخواهیم بگیم کدوم تعرفه در حد سایت فروشگاهی است سایت های چند منظوره هزینه ای در حد سایت های فروشگاهی دارند. به سایتی که علاوه بر سایت اصلی بخش فروشگاه، وبلاگ و نمونه کار دارد سایت چند منظوره می گویند. تعرفه طراحی سایت چند منظوره با ASP.Net معمولا بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان است. البته این قیمت باز بسته به قالب اختصاصی و امکاناتی که میخواهید تعیین می شود. 

 تعرفه اضافه کردن امکان جدید به سایت

بعضی وقت ها سایت طراحی شده، ولی یک امکان جدید میخواهیم به سایت اضافه شود که باید قیمت اضافه کردن این امکانات رو هم مورد بررسی قرار دهیم تا به یک جمع بندی کامل برسیم.

بخش کاربران ویژه یا Vip :

معمولا برای اضافه کردن این بخش به سایت باید مبلغی بین ۴۰۰ تا ۱٫۵ میلیون هزینه کنید البته بستگی دارد چه مدل بخش کاربری ویژه بخواهید.

درگاه بانکی جدید:

اگر بخواهید به سایتتون یک درگاه اضافه کنید باید هزینه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دهید که بسته به شرکت، قیمت مشخص می شود.

اسلایدر:

اگر بخواهید به سایتتون یک اسلایدر اضافه کنید باید هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنید

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *