Home » data type در sql server » دانلود آموزش SQL Server جلسه ۶۶

دانلود آموزش SQL Server جلسه ۶۶

دانلود آموزش SQL Server

 آموزش SQL Server

با آخرین جلسه از دوره آموزش sql server در خدمت شما هستیم در این جلسه به سراغ تاثیر Locking بر سرعت sql server رفته ایم و به صورت کامل این مبحث را آموزش میدهیم . در این دوره سعی شد علاوه بر آموزش sql server به مباحث کوئری نویسی در sql server و افزایش سرعت در sql server بپردازیم .

Locking چیست؟

یکی از مکانیزم هایی است که از آن برای کنترل Concurrency یا همزمانی استفاده می شود.
در این حالت اگر کاربری خواهان Update کردن یک رکورد است با توجه به اینکه مطابق مباحث Concurrency ممکن است کاربران دیگر در سطح شبکه بخواهند این رکورد را تغییر دهند SQL Server با استفاده از مفهوم Locking رکورد مورد نظر را برای کاربر درخواست کننده قفل می کند تا سایر کاربران نتوانند آنرا تغییر دهند.

تأثیر Locking بر سرعت SQL Server :

یکی از وظایف DBMSهای امروزی ارائه سرویس به طور همزمان به هزاران کاربر می باشد. یکی از مهمترین مباحثی که در بانک های اطلاعاتی پرکاربرد وجود دارد پشتیبانی از Concurrency یا همزمانی است. در این حالت DBMS اجازه دسترسی چندین کاربر بطور همزمان به اشیاء مختلف را خواهد داد.
اگر Concurrency بطور کنترل شده در بانک اطلاعاتی انجام نشود کارایی بانک اطلاعاتی پایین خواهد آمد.

اگه اطلاع داشته باشید یکی از محبوبترین پایگاه داده های موجود پایگاه داده SQL Server هست که مورد توجه خیلی از کاربران بخصوص ایرانی قرار گرفته است در این دوره ما از SQL Server 2008 استفاده کردیم به دلیل این که در اکثر ادارات ، شرکت ها و موسس های خصوصی و غیر خصوص دارند از نسخه ۲۰۰۸ استفاده میکنند بعدش کسانی که بتوانند با پایگاه داده SQL Server 2008 کار کنند می توانند از نسخه های قبلی و بعدی به راحتی استفاده کنند.

مطالبی که در این جلسه تدریس شده است :

  • تاثیر locking بر سرعت sql server

پایگاه داده SQL Server :

مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یا مایکروسافت سی‌کول سرور (به انگلیسی: Microsoft SQL Server) یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.

دوستانی که میخواهند به صورت کامل دوره رو خریداری کنند :

دوستان عزیزی که میخواهند دوره رو به صورت جلسه ای تهیه کنند می توانند از لینک زیر استفاده کنند .

لیست جلسات دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *