Home » data type در sql server » آموزش SQL Server جلسه ۶۰

آموزش SQL Server جلسه ۶۰

آموزش SQL Server

دوره آموزش SQL Server

در جلسه قبل دوره آموزش sql server در مورد تاثیر file group بر سرعت sql server صحبت کردیم در این جلسه در مورد تاثیر data type بر سرعت sql server صحبت میکنیم و این مورد را مورد بررسی قرار میدهیم .

تأثیر Data Typeهای جدید در سرعت SQL Server :

مبحث Data Type یا نوع داده زمانی مطرح می شود که قرار است ما یک فیلد و یا متغییری در SQL Server تعریف نماییم. در این حالت بایستی به ازای فیلد و یا متغیر مورد نظر یک Data Type یا نوع داده تخصیص دهیم.

حالا شما به عنوان کسی که با SQL Server کار می کند هر چقدر با این Data Type ها و مباحث مربوط به آنها بیشتر آشنا باشید بهتر می توانید از قابلیت های آن جهت افزایش کارایی بانک اطلاعاتی سود ببرید.

اگه اطلاع داشته باشید یکی از محبوبترین پایگاه داده های موجود پایگاه داده SQL Server هست که مورد توجه خیلی از کاربران بخصوص ایرانی قرار گرفته است در این دوره ما از SQL Server 2008 استفاده کردیم به دلیل این که در اکثر ادارات ، شرکت ها و موسس های خصوصی و غیر خصوص دارند از نسخه ۲۰۰۸ استفاده میکنند بعدش کسانی که بتوانند با پایگاه داده SQL Server 2008 کار کنند می توانند از نسخه های قبلی و بعدی به راحتی استفاده کنند.

مطالبی که در این جلسه تدریس شده است :

  • تاثیر data type بر سرعت sql server

پایگاه داده SQL Server :

مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یا مایکروسافت سی‌کول سرور (به انگلیسی: Microsoft SQL Server) یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.

دوستانی که میخواهند به صورت کامل دوره رو خریداری کنند :

دوستان عزیزی که میخواهند دوره رو به صورت جلسه ای تهیه کنند می توانند از لینک زیر استفاده کنند .

لیست جلسات دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *