Home » آموزش » آموزش درج تاریخ بروزرسانی مطالب در وردپرس

آموزش درج تاریخ بروزرسانی مطالب در وردپرس

در این ساعت از سایت بیست اسکریپت برای شما عزیزان آموزش درج تاریخ بروزرسانی مطالب در وردپرس را آماده کرده ایم چیزی که در بیست اسکریپت نیز وجود دارد . در این آموزش یاد می گیریم چگونه تاریخ آخرین بروزرسانی مطالبمون در وردپرس را در سایت به نمایش در بیاوریم . پس در ادامه مطلب همراه با سایت بیست اسکریپت و ما باشید .

 

قرار دادن تاریخ بروزرسانی مطالب در سایت یکی از کار های مهمی است که مدیر سایت باید به خاطر کاربران خود آن را در سایت انجام دهد تا کاربران از جستجو های الکی و بیهوده راحت شوند و در سایت سرگردم و گیج نشوند و به راحتی آخرین آپدیت مطلب مورد نظرشون رو پیدا کنند . پس در اینجا قرار دادن تاریخ آخرین آپدیت مطلب در وردپرس اهمیت بالایی را پیدا می کند . اکنون شما مدیر یک سایت وردپسی هستید و می خواهید این امکان را به سایت خود اضافه کنید . برای انجام اینکار و افزودن این امکان به سایت وردپرسی شما ، ما در بیست اسکریپت یک قطعه کد به شما معرفی می کنیم که با قرار دادن آن در داخل حلقه وردپرس به راحتی می توانید این امکان را به مطالب خود اضافه کنید .

 

آموزش درج تاریخ بروزرسانی مطالب در وردپرس

 

به فایل های قالب خود بروید و فایل های index.php و single.php  پیدا کنید و آنها را ویرایش کنید و در بین حلقه نمایش پست ها از قطعه کدهای زیر استفاده کنید :

 

<?php the_modified_time('j F Y');?>

 

حال اکنون اگر شما بخواهید تا زمانی که مطلبی را بروز رسانی نکردید تاریخ انتشار آن مطلب و بعد از زدن دکمه بروزرسانی در ویرایشگر مطلب وردپرس با عنوان ” آخرین بروزرسانی در ” در سایت نمایش داده شود می توانید از قطعه کد زیر استفاده کنید :

 

<?php if (get_the_modified_time() != get_the_time()) : ?>
 
 
منتشر شده در تاریخ: <?php the_time('F jS, Y'); ?> at <?php the_time('g:i a'); ?>, آخرین بروزرسانی: <?php the_modified_time('F jS, Y'); ?> در <?php the_modified_time('g:i a'); ?>
 
  
<?php else: ?>
 
 
منتشر شده در تاریخ: <?php the_time('F jS, Y'); ?> at <?php the_time('g:i a'); ?>
 
<?php endif; ?>

 

موفق باشید

این نوشته آموزش درج تاریخ بروزرسانی مطالب در وردپرس برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *