Home » agency » دانلود پوسته خلاقانه و چندمنظوره Oshine برای وردپرس

دانلود پوسته خلاقانه و چندمنظوره Oshine برای وردپرس

Oshine نام یک پوسته تجاری برای وردپرس می باشد که بیش از ۹۰۰۰ بار در تم فارست به فروش رسیده است که نشان از محبوبیت خاص این پوسته دارد همچنین بیش از ۸۰۰۰ هزار نفر از این مجموعه بسیار از خرید خود راضی و خوشحال می باشند. پوسته خلاقانه و چندمنظوره Oshine یک پوسته همه فن حریف است که برای هر نوع موضوعی مناسب می باشد در کلمات عاجز خواهیم ماند تا بخواهیم از این پوسته آنقدر که لایقش است توصیف کنیم. حال از معرفی پوسته می رویم سری می زنیم به بخش های اصلی این پوسته که می توان به ۲۳ صفحه مختلف و متغییر , طراحی رتینا و واکنش گرا و همچنین کنترل پنل مجزا و فدرتمند آن نیز اشاره کرد.

 

 

Oshine یک پوسته خاص

همانطور که در بالا توضیح داده شد این پوسته زیبا داریه امکانات فراوانی می باشد و مناسب وب سایت های فروشگاهی , نمونه کار , شرکتی , کسب و کار , وب سایت شخصی و … می باشد.

 

اسلایدر های قدرتمند در Oshine

در پوسته درجه یک Oshine  می توانید اسلایدر های تمام صفحه و لغزان داشته باشید و همچنین می توانید در بکگراند وب سایت خود نیز ویدیو قرار دهید که قابلیت جذاب می باشد

 

نصب آسان و طرح های آن

قالب Oshine داری نصب بسیار آسان است که به آسانی می توانید مشابه دمو با یک کلیک راه اندازی کنید همچنین این پوسته زیبا داری ۵۰ مدل حرفه ای است که از هر نظر وب سایت شمارا کامل می کند.

این نوشته دانلود پوسته خلاقانه و چندمنظوره Oshine برای وردپرس برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *