Home » آموزش های وردپرس » عدم نمایش تصاویر شاخص در ادامه مطالب وردپرس

عدم نمایش تصاویر شاخص در ادامه مطالب وردپرس

بیشتر قالب های تجاری و حرفه ای وردپرس به شما این امکان را می دهند که تصویر شاخص را در مطالب خود غیر فعال کنید . یعنی این که در بعضی مطالب که نیازی به نمایش دادن تصویر شاخص ندارید ، یک گزینه را فعال کرده و با استفاده از آن مانع نمایش تصویر شاخص در ادامه مطلب شوید . توجه داشته باشید که در این روش ، مطلب شما دارای تصویر شاخص است ولی در ادامه مطلب نمایش داده نمی شود .

 

 

چند روش متفاوت برای این کار وجود دارد ، می توانید کدهای قالب را دستکاری کنید و یا با استفاده از افزونه این کار را به صورت آسان و بدون دردسر انجام دهید . در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید تصویر شاخص را در برخی از مطالب به انتخاب خود غیر فعال کنید . همراه ما باشید .

 

نحوه مخفی کردن تصویر شاخص در ادامه مطلب برخی مطالب در وردپرس

راحت ترین راه برای این کار استفاده از افزونه Hide Featured Image است . این افزونه ساده بدون هیچ تنظیماتی کار می کند و کافی است که تنها را فعال کنید .

افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید . حالا به صفحه ارسال مطلب جدید در وردپرس مراجعه نمایید . در این صفحه مقداری به سمت پایین پیمایش کنید تا باکس Show/Hide Featured Image پدیدار شود .

 

 

اگر می خواهید در هر کدام از مطالب شما تصویر شاخص نمایش داده نشود ، کافی است تیک گزینه Hide Featured Image را فعال کرده و صفحه را ذخیره کنید . با این کار تصویر شاخص شما فقط در صفحه ادامه مطلب نمایش داده نمی شود و در بقیه قسمت های سایت نمایش داده خواهد شد .

 

یک بار دیگر تاکیید می کنیم که این افزونه تصویر شاخص را حذف یا تعویض نمی کند ، فقط مانع نمایش آن در ادامه مطلب می شود . اگر تمایل داشتید که مجددا تصویر شاخص نمایش داده شود به این صفحه ویرایش مطلب مراجعه کرده و تیک گزینه Hide Featured Image را بردارید .

 

این افزونه در مخزن افزونه های بیست اسکریپت نیز ثبت شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید .

این نوشته عدم نمایش تصاویر شاخص در ادامه مطالب وردپرس برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *